Inlägg från: Anonym (jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag)

Ni som förlåtit otrohet, hur blev det sen?

Min kille har vart otrogen ¨TVÅ gånger på fyllan. Andra gången lämnade jag honom.. försökte komma över honom. Hittade en ny och de var rätt bra i början. Vi blev sambos men med tiden kunde inte sluta tänka på mitt X. Han är far till mina barn och vi kunde då inte bryta kontakten helt. Mitt X var fly förbannad över min nya och ville inte egentligen ha med mej att göra eftersom han fortfarande älskade mej som han sa.. 

Jag insåg att de inte var riktig kärlek ja kände för den nya. Jag hade gärna velat de och glömt mitt otrogna X och levt lycklig i alla mina dagar, men nu är de ju inte så enkelt att bestämma över vad man känner.. tyvärr

Jag gjorde slut med min nya sambo och levde singel liv i ett halvår. Sedan började jag träffa mitt X igen detta 3 år sedan vi gjort slut. Han har sårat mej och jag har sårat honom. 

Jag är verkligen kär i mitt X som nu är min pojkvän igen. De känns verkligen rätt med honom och mina barn är överlyckliga. Visst är de svårt att stryka ett strek över gamla synder och jag blir verkligen förbannad när jag tänker på de fortfarande. Men de är den här killen jag vill leva med och jag skulle nog inte må bättre av att inte vara med honom :)         

Svar på tråden Ni som förlåtit otrohet, hur blev det sen?