Inlägg från: BlommyNess12 |Visa alla inlägg
  • BlommyNess12

Ni som förlåtit otrohet, hur blev det sen?

Vi fortsatte ha ett förhållande, och ett år efter hela skiten kom fram så separerade vi.

• BlommyNess12
    Anonym skrev 2011-07-30 11:23:06 följande:
    varför separerade ni efter ett år? om man får fråga?
    för att jag försökte och försökte laga tilliten, och känslorna osv, men det gick inte. efter ett år insåg jag att det aldrig skulle gå, och aldrig skulle bli bra mellan oss igen.
  • BlommyNess12
    Jadu87 skrev 2011-07-31 15:16:06 följande:
    Min flickvän va otrogen precis före vi blev ihop. Hon skickade massa sms den kvällen och sa att hon bara ville va med mig och massa smickrande sms. Sen dagen efter fick jag reda på de från henne och blev jätte chockad. Hon grät jätte mycket och sa att en kompis till henne hade sagt dagen efter att hon hade haft sex och att hon också blev chockad då. Men har ett minne att nån låg över henne, men inte mer. Vet inte om det är riktigt sant, men dom hade druckit massa vodka och att hon antagligen blev utnyttjad på de sättet.
    Vet fortfarande inte om allt är sanning, men har gått 7 månader och hon har vart på peace and love m.m utan att vara otrogen. Så nu litar jag på henne, men tog ett tag efter de i höstas att lita och tänkte också att en gång otrogen, alltid otrogen.
    Hur kan man vara otrogen mot någon man inte är ihop med?
Svar på tråden Ni som förlåtit otrohet, hur blev det sen?