Inlägg från: Anonym (:/) |Visa alla inlägg
  • Anonym (:/)

Ni som förlåtit otrohet, hur blev det sen?

tilliten var förstörd... några år senare var han otrogen igen som jag fick VETA om. Men idag känner jag att han säkert varit otrogen flera gånger. Valde ju att lita på min man istället för hörsägen..men tillsist åkte han dit :/
    Han var otrogen (som jag vet om) tre gånger innan jag lämnade honom. Borde lämnat honom tidigare..

Anonym skrev 2011-07-30 11:23:43 följande:
    visade han inte sig ångerfull? hur var det under åren du tog honom tillbaka?
    jätte ångerfull! Han grät och han som aldrig gråter..vi separerade och jag flyttade till ett annat land och han följde efter och gjorde allt för att visa sig en bättre man och att jag är den enda kvinnan i sitt liv. Jag bestämde mig efter ca ett år att återvända och det var bra i en eller två månader..men sen blev det tyvärr samma visa igen :/
    Det svår är att vi har barn ihop.. men efter att jag lämnat honom mår både jag och barnen bättre. Idag så är han ångerfull men förstår varför jag lämnade honom och är ledsen för allt..men aldrig att jag skulle återvända. Idag har jag en trogen och fin man som jag vill bhålla för alltid!

Men det är ju mitt ex... jag vill ju inte dömma ut alla män för det.
    Jag tänker lite så en gång otrogen alltid otrogen... men sen kan man ju aldrig säga aldrig..finns ju många omständigheter och olika människor som gör misstag som dom verkligen ångrar och gör inte om det... nu hade jag inte ett sådant ex som lärde sig... men du måste väl följa ditt hjärta{#emotions_dlg.flower}

Anonym (:/) skrev 2011-07-30 12:00:25 följande:
    Men det är ju mitt ex... jag vill ju inte dömma ut alla män för det.
    Jag tänker lite så en gång otrogen alltid otrogen... men sen kan man ju aldrig säga aldrig..finns ju många omständigheter och olika människor som gör misstag som dom verkligen ångrar och gör inte om det... nu hade jag inte ett sådant ex som lärde sig... men du måste väl följa ditt hjärta{#emotions_dlg.flower}
    och är det så att man väljer att förlåta då måste man lägga det bakom sig. Om man väljer att gå vidare med denne man så får man inte använda det som vapen och nämna det i bråk osv får då är det dömt att misslyckas utan att då är det i det förflutna och man får försöka börja om från början.
Svar på tråden Ni som förlåtit otrohet, hur blev det sen?