• Pussesnuttan

Äd + Akupunktur...

Jag har fått akupunktur i samband med äd och har haft bra slemhinnan alla tre gångerna. Vet inte om det hjälpt men nu är jag gravid i v 22 :)
    Dessutom tycker jag det var en skön och avslappnande uppladdning inför äd.

• Pussesnuttan

Smugs,
    Tänkte du gå till dr Nie?

• Pussesnuttan

Tack Smugs och Irma!
    Jag gick hos Nie i 7 dagar innan jag reste iväg för äd. Och jag tror det är nödvändigt att berätta varför man vill ha behandling, så hon vet hur hon ska behandla.
    Hos Nie tar det ganska lång tid per behandling och det är lite rörigt. Men jag kopplade av och såg det som avslappning att vara där. Ett tips är att gå på förmiddagar om man har möjlighet. Då är risken mindre att du får sitta länge och vänta på din tur.
    Jag är nöjd med Nie för formerna för behandlingen är inte vad vi är vana vid inom svensk sjukvård och jag tror att hon är utesluten ur akupunkturförbundet (eller vad det heter). Kan vara bra att veta så kan man bestämma själv om man vill gå eller inte.
    Men jag var nöjd med mina behandlingar.

Lycka till!

• Pussesnuttan

Det ska ju stå "även om formerna för behandlingen inte är....". :)

• Pussesnuttan

Smugs,
    jag har turen att jobba på ett ställe med mycket generösa flextider :)
    Värsta tiden hos Nie tror jag är runt 17-18.

• Pussesnuttan

Hej tjejer!
    Jag har också ätit duvan, bränt marijuanan och druckit häxbrygden. Gjorde det tom vid 2 tillfällen utan positivt resultat. Tredje gången struntade jag i allt, gick bara på akupunkturen och tog det väldigt lugnt.
    Nu sitter jag här med en gigantisk mage i v26 och väntar tvillingar i december :)
    Gör det som känns bäst!
    Jag piggade förresten upp duvan med lite kantarellsås :)

Svar på tråden Äd + Akupunktur...