Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Vår lilla kotte! En målvakt hävdar daddy-to-be Huvudet till höger, benen som är böjda till vänster och en hand som sticker upp över magen. Vecka 10+5 enligt mig och 10+6 enligt UL så stämmer perfekt
Här ser magen rätt nätt ut...det är den inte På spirorna sitter supersköna jeans från H&m mama!
Faceprimer; hur tycker du byxorna för 299:- är i storleken?
Vi köper från 56 och uppåt, hittils bara 56 och 62
Carla82; jag var 51cm när jag föddes och växte som ogräs, sambon var 54m så känner som du att 56 blir en bra första storlek!
Magen i v.12! Såhär stor var jag i v.22 med Hedvig...helt galet! Hoppas dock det "planar" ut så att jag inte kommer se ut såhär i vinter
Tack tjejer, vad söta ni är
Ha i åtanke att jag tog bilder 06:00 imorse tröttast!! Är i 11+6 idag (alternativt 12+0)
Fina magen Mmmbop! :)
Juste, bara för att jag kopierat dem från en lösenordskyddad blogg. Hur lägger jag upp dem annars?
Tycket också de passar oavsett kön inte tjejigt alls! Vart har du köpt pläden?
Maggen i vecka v.14! Har en bild i min telefon från när jag var gravid med Hedvig...vi var på sjukhuset för en MR och jag hade på mig samma tunika. Då var jag i v.21 och magen var ungefär likadan som nu
Vecka 34, tiden går fort nu!
Jag har också BF 24/3 För min del vet jag att det stämmer väldigt bra för jag fick positivt ÄL-test och hade sex den 1/7, plussade den 12/7.
Vi har ju bedömning på sjukhuset den 13/3 och kommer bli väldigt förvånad om jag inte är redo och mogen då Men man ska aldrig säga aldrig...