Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Visste väll det!! Grattis candydarling :D
Visste väll det!! Grattis candydarling :D
Stinis, har din bebbe redan kommit?! Eller va? :D
Haha jaha! Trodde du gjorde en sneeky anouncement om att han kommit :D
Jenny; jag har också världens svettattacker! Tror kroppen gör sig av med mycket vätska nu, ingen aning varför, men jag kissade som en galning inatt också, flera liter säkert! Hade inte druckit nått på flera timmar innan jag la mig ens.
Jag svettas sjukt mycket dygnet runt! Får på riktigt torka av mig i ansiktet med jämna mellanrum när jag sitter vid datan nu...känner mig så fräsch :)
Jag vill verkligen hoppas att bebin kommer den 5 mars som jag känt som 'rätt' datum hela tiden, men chansen är ju väldigt stor att man som förstföderska går över tiden så försöker komma på andra tankar.
Hur som helst bara 13 dagar till BF nu :)
Stort GRATTIS viplanerar!
Såhär mysigt blev det i sängen!
Jäklar vad vi höll på med spjälskyddet, fick iiiinte till det så att det satt spänt hela vägen runt, blev så jävla förbannad tillslut
Har inte köpt någon mobil-arm än, tycker alla är så fula? Vill ha en kombinerad sänghimmel/mobil-arm i vitt trä, om det går att få tag på, annars får vi bygga :)
Men vi väntar med det tills vi flyttar, barnet får klara sig utan i en vecka eller två
Grattis till Vincent! Så himla fint namn också :) ifall våran vore en kille hade han fått heta Sid Vincent blablablaefternamn!
Och candydarling, han är så galet sööööt, och tusan vad fräsch du ser ut! Hoppas jag också kan se ut sådär så tätt efter förlossningen, haha!
En slapp magbild från imorse, orkar inte ens fota stående längre, haha!
Är i v.39+3 idag, tuuuungt!
Grattis tila! Ojoj, den som ändå kände sig återställd...här känns det som magen ska trilla ut ur underlivet när jag står upp!
Får jag presentera lilla Charlie Lumi!
Föddes på natten den 10/3 kl. 01.08 efter 31 timmars kämpande.
51 cm lång och 3595g
Här kommer lite fler bilder på Charlie, vi fotar nästan sönder kamerorna här hemma, haha!
Tycker hon har vuxit så himla mycket på bara 1,5 vecka...som en vuxen bebis ser hon ut nu
Flipback; min slemmis var bara jäkligt mycket genomskinligt slem. Började på sent på kvällen innan bf och fortsatte tills värkarna satte igång 17 dagen efter, alltså på bf. Exakt som en harkel-loska var det, fast helt genomskinligt, pappret bara gled omkring när jag torkade mig :p