Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Jag får som hugg och ilningar inuti muttan nånstans...fast det kunde jag få innan jag var gravid också så det är inget jag kopplar ihop med sd/förlossning/graviditet direkt :)
Jag får som hugg och ilningar inuti muttan nånstans...fast det kunde jag få innan jag var gravid också så det är inget jag kopplar ihop med sd/förlossning/graviditet direkt :)
Magbild tagen för ett par dagar sen, det börjar synas ordentligt utanpå kläderna nu!
Nu står skötbordet på plats i bebisrummet!
Bara säng som ska köpas och vagn som ska hämtas, sen får bebin komma
Camamill; Min ser ut sådär och det sägs va en flicka. Ser väldigt rund och bred ut och det brukar väll tyda på tjej? :)
Bild från igår, 31+0, älskar hur platt den är mitt på, haha, som att jag gått rätt in i en vägg!
(weird mobilredigering, ville inte lägga upp orignalet på fejjan, är inte pjoskig men det kändes lite väl naket, så iphone-photoshop!)
En fråga ang. Pop's kläder; är det nått 'speciellt' med dom, alltså material, hållbarhet...?
Har varit inne där typ två gånger men tycket kläderna är så himla tråkiga och verkar inte tillräckligt speciella/fina med tanke på priset, haha.
Alla har ju olika smak såklart, och om de är i asbra kvalité, typ håller för 3-4 barn förstår jag lite mer! :)
Det kanske är lite 'inne' att handla på pop också? Typ som lundmyr?
Jag har en mössa därifrån kom jag på föresten, ljusblå/turkos och ljusrosa-randig, köpt på tradera. Enbart för att jag älskar färgmixen, men i affärerna nu är färgerna så mörka och burriga liksom...väldigt neutralt, vilket för mig känns tråkigt :p