Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Min mage växer så det knakar! Ska bli intressant att få veta SF-måttet på tisdag, hittills följer jag mittkurvan exemplariskt! =D
8 kg + hittills.
Min mage växer så det knakar! Ska bli intressant att få veta SF-måttet på tisdag, hittills följer jag mittkurvan exemplariskt! =D
Här har ni en till med BF 2a mars! Verkar som att vi är ett litet gäng nu! :)
Här kommer en till mage! =)
Tack! =D
Har en liten kille i magen! <3
De skrattar åt mig på jobbet ibland när jag vankar fram i korridorerna, för jag har BARA fått mage, syns inte ett dugg bakifrån att jag är gravid!
Här kommer ett par bilder på min tjockismage med 9 dagar kvar till BF!
+ 18 kg hittills. SF-mått 37 på senaste mätningen (för en vecka sen)
Tack lillaknytet! =)
Åh vilken fin mage och fina tapeter Mary Jo! =)
Jag har BF i morgon! Trodde att det skulle dra igång i natt, men bebis lurades bara som vanligt. Tog till och med fram mobilen för att ev. klocka lite värkar,men somnade om och känner ingenting längre.
Vår älskade Frej kom punktligt på BF fredag den 2:a mars kl 15:14. 13 timmar efter första värken. Han var 53 cm lång och 3900 gram med ett huvudomfång på 37,5 cm. En rätt bastant grabb alltså! =)
Vi fick en liten kämpig start och fick ligga inne på sjukhuset ett tag (kom hem i förrgår) pga att han hade en infektion. Nu mår han dock prima och vi har precis börjar komma in i vardagen lite här hemma!
Tack!
Ja jag var inte inställd på att han skulle komma på BF, så jag blev lite paff när jag vaknade med regelbundna värkar mitt i natten förra fredagen!
Har precis tagit första badet! Han njöt i vattnet men blev tokarg efteråt när kläder och blöja skulle på, hihi...
Tack Viplanerar09! =) Ja det är SÅ skönt att vara hemma nu! Kram