• faringe

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

va mycket fint att titta på här inneGlad va köper ni för storlek på dom första kläderna?

• faringe
    candydarling skrev 2011-11-01 10:25:37 följande:
    Idag är det dagen D! (om man bortser från BF då) dags för RUL! Jag är skitnervös och dunderpirrig och håller tummarna för att vi ska få veta könet, och givetvis att allt är som det ska med lille bebben. Kl 16 bär det av det MVC!

Magen före frukost

Går nu in i V.20 och växer och frodas ordentligt, nu är det inte längre någon som missar att jag är gravid :)
    På gymmet har främmande folk börjat komma fram och berömma magen, jätte roligt!

Fosterrörelserna känns svagt, ännu inga jättekickar men jag känner allt av dom. tror vi får en ganska lugn bebis för han/hon sparkar inte jätte mycket, några ggr om dagen sådär bara.

Å vilken fin mage! Lycka till idag på ditt RUL!
  • faringe

Å va mycket fina magar ,rul å kläder det rullar in nu! Så kul att se tycker jag!

• faringe

Å va mycket fina kulor det börjar bli här inne! Så kul att se hur dom växer på några veckor:)

• faringe

Grattis Candydarling såå fin!  vilken kännsla det måste vara.hoppas ni mår bra!

• faringe

Ja äntligen Mars!! Är det många som är beräknade idag? jag har BF 5 mars! känner inte så mycket lite mensvärk bara.

• faringe
    Zorro skrev 2012-03-01 10:10:55 följande:
    Jag har BF i morgon! Trodde att det skulle dra igång i natt, men bebis lurades bara som vanligt. Tog till och med fram mobilen för att ev. klocka lite värkar,men somnade om och känner ingenting längre.
    man reagerar ju på allt som känns lite anorlunda tycker jag,men blir lika besviken när det inte sätter igång.
    hoppas det sätter igång för dig snart då! :)
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD