• faringe

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

oj vilka fina magar! Fattar inte hur man ska kunna dölja det till man ska göra ul.då kommer man ju vara jätte stor ju!

• faringe
    Skalet skrev 2011-08-10 21:42:25 följande:
    Vi har också tänkt nitrocity, eller iaf ngt liknande
    jag undrar bara hur dom funkar när det är snö eller ute på en skogsväg me dom små vridhjulen,någon som vet?!
  • faringe

å vilka fina magar ni har. min har börjat växa lite så snart kommer det en blid från mig me!

• faringe
    Scorpio skrev 2011-09-15 13:37:59 följande:
    Fina magar allihopa! :) är det bara jag som upplever att magen kryper/står stilla i växten? :/ man blir ju lite orolig... :S

tycker inte att det händer nått med min mage heller.v16 idag!
  • faringe

Tack alla för era grattisarGlad Ja bilden blev ju jätte bra ska köpa en ra idag tänkte jag så han får stå framme!

• faringe
    Carla82 skrev 2011-10-06 12:43:40 följande:
    Grattis....en av de finaste bilderna jag sett.

Har ännu inte orkat scanna bilderna från KUB...usch vad lat man är...ska försöka få in någon.

Tack gulliga duGladHjärta
  • faringe
    Wielkip skrev 2011-10-06 13:21:53 följande:
    Bilden är fin såklart, men är den verkligen speciellt bra? Extraordinär? Brukar man inte se mer än sådär på ul?

Vet inte om det är min bild du pratar om men man ser ju bättre på skärmen när man är där på rul än vad man ser på kortet.Jag har fotat min bild med min mobil så det blir ju inta lika klart som fotot.
  • faringe
    Wielkip skrev 2011-10-06 13:39:57 följande:
    Jo det vet jag, alltså inte elakt menat men jag tycker inte bilden är extraordinär, har sett bilder dör man ser fingrar, tår, näsor, munnar...men alla verkar tycka denna är så otrolig så de bilder jag sett kanske är från senare ultraljud?
    Jag har rul den 13 och trodde att man skulle få se allt sånt, näsa och mun i profil osv. Men det kanske man inte kan göra än som sagt, eller?

man såg munnen å näsan i profil men allt är ju så smått,tror nog att det är lättare att se senare i graviditeten!
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD