Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

MammaMalle skrev 2011-08-09 11:06:59 följande:

Hej!

vill också vara med här, men jag behöver hjälp...

förstår mig inte på det där med veckor+dagar, hur ska jag räkna?

BIM 22/6

Hade du mens senast 22/5 ?
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    SULLIN skrev 2011-08-15 16:01:02 följande:

Fick reda på att vi väntar TVILLINGAR idag! Helt chockad gick jag och terapiköpte dessa två mini-set!
    ÅHH Grattis !!
  • TheCoopers
    Lyckobebisen skrev 2011-08-24 12:59:52 följande:

Här är vårt lilla mirakel i 11+5, 54mm lång. Helt fantastiskt var det! Älskade lilla pyret!
    ÅHHH va fiiiin ! GRATTIS !!!!!!!!!!
  • TheCoopers
    Wielkip skrev 2011-08-29 13:34:18 följande:
    Alla ni som redan har putmagar; har ni "ytlig" livmoder, eller tar ni bilder på kvällen?
    Jag är i v.14 (imorgon) men kan lätt dölja magen fortfarande även i tighta kläder, bara ett liiitet put.
    Och livmodern är ju inte speciellt stor ännu, enligt min bm brukar det börja bli en GRAVIDmage mellan v.16-20, på förstagångare alltså, annars har man ovanligt ytlig livmoder.
    Jag är gravid med nr 3 och är i vecka 12 och det " syns" inte på mig heller ... eller ja naken så är det ett litet put men det går att klä bort
  • TheCoopers
    Lyckobebisen skrev 2011-10-05 11:19:52 följande:
    Haha men hallå, är folk så fantasilösa. Den är vänd i paint, inte så att en tatuering kan tas på och av, den sitter hela tiden på vänstra sidan, men vi har fotat åt olika håll och det blir så knepigt att se när vi slår ihop dem Skrattande
    och vad spelar det för roll kan man undra ?
  • TheCoopers
    kickangosa skrev 2011-10-06 19:05:16 följande:
    Jättefin tjej! Vi var också på RUL idag och fick reda på att vi har en liten kille på gång. Det mesta var bra men ska tillbaka imorgon igen då de såg ev vätskeansamling på ryggraden. Bm sa att hon kanske såg fel så en läkare ska kolla för säkerhets skull. Vad det betyder vet jag inte. Så det var dubbla känslor när vi lämnade sjukhuset och en oro gnager ikväll. Men vi hoppas på det bästa...BF blev 28/2 men det kan ju bli mars också så därför är jag med här. Hoppas det är ok.

Här är vår sötnos Hjärta
    Vilken fin bild ! Hoppas allt går bra och att ni får ett positivt svar snabbt !
  • TheCoopers
    MammaTillTindra skrev 2011-10-10 08:35:42 följande:
    Magen med tvillingar, vecka 19. (andra graviditeten)

Du har så HIMLA fin mage ! och du är så nätt och snygg!

Grattis till tvillingarna Häftigt !
  • TheCoopers
    Wielkip skrev 2011-10-26 13:10:23 följande:
    Jag spräcker hellre fittan än har massa främmande folk rotandes i min mage...
    och ärret man får där nere vs. På magen...
    min största rädsla förutom att få kroppen förstörd av bristningar är att behöva göra akutsnitt, uuh!
    hahahah jag gör helst varken eller . Jag sprack ordentligt med min första dotter från rumpen och hela vägen fram . Inte speciellt trevligt att varken sy eller gå på toa efter
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD