Inlägg från: faceprimer |Visa alla inlägg
  • faceprimer

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Coriander skrev 2011-11-11 16:11:50 följande:
    Och så en OT fråga: Vart har den vanliga diskussionstråden tagit vägen? Hittar endast bildtråden för tillfället...

När du skriver i någon tråd överhuvudutaget så sparas dom ju i Favoriter så den bör ligga där
    Men här är den: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html 
    I väntan på vår älskade son - mars 2012 ♥
  • faceprimer

Jag älskar min gravidmage, det är såå vacker med magar. Och jag märker hur folk reagerar mer och mer, på jobbet så börjar föräldrarna att titta ordentligt, men ingen har vågat fråga något än, men jag ser blickar.
     Men när jag vaknar på morgonen och tittar mig i spegeln kan jag tänka "Fan, vad ful jag är" haha. Har fått så fruktasnvärt dålig hy, massor med finnar i ansiktet trots noggran rengöring, uppsvällt ansikte + dubbelhaka, fyfan. Jag känner mig inte attraktiv för fem öre och fasar för hur jag kommer känna mig och se ut om några månader. Tacka vet jag sminket i detta läge, annars hade jag inte velat visa mig alls. haha. 

• faceprimer
    Zorro skrev 2011-11-15 13:14:29 följande:
    Vi har sytt ett babynest till bebisen! Jag som inte alls kan sy egentligen och mest bråkade med symaskinen (det gick åt många tårar och raseriutbrott pga graviditetshormoner innan den blev klar) blev så himla nöjd! Tror bebisen kommer få det jättemysigt i den! =)

Ska bara försöka få tag på en dragsko eller vad man nu kallar det (såna som man drar åt t.ex. midjan med i jackor) så det slipper vara trassliga snören där nere.

åh, vilken jättefin! vad duktig du är
    Hur har du gjort den? :) 
  • faceprimer
    Stinis83 skrev 2011-11-16 20:50:21 följande:
    Jag fattar inte hur alla appar och sidor kan räkna olika :) Jag går efter den som byter tidigast ;)

Jag förstår inte heller det, har säkert 5 olika appar och vissa visar helt olika fast jag skrivit in samma BF datum på alla. Märkligt.. 
  • faceprimer
    Miltons Mamma skrev 2011-11-20 10:54:33 följande:

Får bläddra långt för att ens se en bild i denna tråden så nu tar jag iaf bort den.

Varför startar alla olika trådar när de ändå inte delas på i slutändan?

Tanken är att detta ska vara en bilddtråd, vilket tycker jag framgår i hela Ts rubriken, just eftersom vi redan har en diskussiontråd, men efter att ha haft ett antal  "diskussioner" om just detta så struntar jag numera i vilket. Folk får göra detta till bildtråd/diskussionstråd, whatever.. Jag orkar inte lägga nån energi på att bry mig längre, det får bli som det blir, det funkar inte heller att påpeka efter varje lilla diskussion som uppstår att "Det är en bildtråd" för det har många redan gjort innan, och ändå fortsätter det vara diskussioner. Tycker väl personligen att man inte  behöver starta en diskussion här inne, då kan man hålla sig till diskussiontråden men om det uppstår en diskussion kring någonting om en bild, då är det helt okej. Jag menar, man måste ju få kommentera och prata lite kring bilderna folk lägger in.
    Men somsagt, detta är något som inte bara jag, utan flera andra reagerat över, och även skrivit om här, men trots detta så fortsätter folk göra detta till en diskussiontråd och jag känner helt ärligt att jag inte orkar bry mig längre.
    Det får bli som det blir..   
  • faceprimer

Sen dessutom, detta har ju blivit en gemensam bildtråd för olika "marsbebis trådar". Så det är ju från olika trådar men tydligen en gemensam bildtråd vad jag har sett. Vilket kanske bidrar till att det lättare uppstår fler diskussioner, eftersom det är många "nya ansikten" från andra trådar.
    Lät visst väldigt negativ i mitt förra inlägg tycker jag, men jag menar att jag inte orkar bry mig att säga till längre, utan ni får göra den till det ni vill, det går liksom inte forma en sånhär tråd och säga "det där får man skriva om, men inte detta" utan ni gör precis som ni vill.  För mig spelar det ärligt talat ingen roll..  

• faceprimer
    Stinis83 skrev 2011-11-20 20:42:47 följande:
    Bidrar med min kalaskula i vecka 25, det har hänt grejer vill jag lova! :)

Åh, vilken fin
  • faceprimer

Kvällsmage v.24

Skillnad från v.20 (morgonmage dock)

• faceprimer

Jag väntar också en pojke

• faceprimer
    Junie skrev 2011-11-22 13:00:13 följande:
    ...eftersom jag hoppat in i diskussionstråden så får jag väl visa upp min mega-bautamage här också :P I vecka 25; 

Fin mage
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD