Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
När du skriver i någon tråd överhuvudutaget så sparas dom ju i Favoriter så den bör ligga där
Men här är den: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html
Jag älskar min gravidmage, det är såå vacker med magar. Och jag märker hur folk reagerar mer och mer, på jobbet så börjar föräldrarna att titta ordentligt, men ingen har vågat fråga något än, men jag ser blickar.
Men när jag vaknar på morgonen och tittar mig i spegeln kan jag tänka "Fan, vad ful jag är" haha. Har fått så fruktasnvärt dålig hy, massor med finnar i ansiktet trots noggran rengöring, uppsvällt ansikte + dubbelhaka, fyfan. Jag känner mig inte attraktiv för fem öre och fasar för hur jag kommer känna mig och se ut om några månader. Tacka vet jag sminket i detta läge, annars hade jag inte velat visa mig alls. haha.
Får bläddra långt för att ens se en bild i denna tråden så nu tar jag iaf bort den.
Varför startar alla olika trådar när de ändå inte delas på i slutändan?
Sen dessutom, detta har ju blivit en gemensam bildtråd för olika "marsbebis trådar". Så det är ju från olika trådar men tydligen en gemensam bildtråd vad jag har sett. Vilket kanske bidrar till att det lättare uppstår fler diskussioner, eftersom det är många "nya ansikten" från andra trådar.
Lät visst väldigt negativ i mitt förra inlägg tycker jag, men jag menar att jag inte orkar bry mig att säga till längre, utan ni får göra den till det ni vill, det går liksom inte forma en sånhär tråd och säga "det där får man skriva om, men inte detta" utan ni gör precis som ni vill. För mig spelar det ärligt talat ingen roll..
Kvällsmage v.24
Skillnad från v.20 (morgonmage dock)
Jag väntar också en pojke