Inlägg från: Lyckobebisen |Visa alla inlägg
  • Lyckobebisen

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Mary Jo skrev 2011-12-04 22:03:27 följande:
    Fin mage och fina kläder!

"råkad" fynda en vagn idag av en bekant. En brio sing för... 800 kr! Den är använd av 1 barn.
    Jag kommer ju få ganska tätt men vagnen ska användas som vagn till äldre dottern som sittvagn när jag bär bebisen och till bebisen med lift till när Vilja är på dagis.
    Sen ska jag köpa ståbräda till våren.

800 hundra kronor. Jag trodde hon skämtade först,kunde ju inte säga nej  

(Min teutonia spirit s3 har börjat ge upp ,ryggstödet krånglar,dragkedjan på sufletten har gått sönder samt handtaget. Men annars har den varit jättebra!)
    Kanon! Vilket pris, förstår att du är nöjd. :)
    www.lyckobebis.blogg.se ♥ Längtar efter lillgrabben bf 120308
  • Lyckobebisen
    Scorpio skrev 2011-12-10 23:15:21 följande:
    sofianordstrom: superfint rum! :) jag har också fastnat väldigt för ugglor nu, tycker dom är så söta! :)

En lite dum fråga kanske, men "kan" man ha strumpbyxor till pojkar också? Eller är det tjejkläder? jag har verkligen ingen koll på sånt där :S
    Jag har köpt strumpbyxor till vår grabb
    Tvivlar på att skatten vet om han har på sig strumpbyxor en rosa body hello kitty bamse eller en blårandig sak. Det är ju vad du tycker är fint och praktiskt som avgör
    Vår kille kommer få ha allt, men det är klart, klänningar kommer jag inte köpa, det får han isf avgöra själv om han vill ha även om jag kanske inte tror det (mer än som utklädnad).
  • Lyckobebisen
    Stinis83 skrev 2011-12-12 21:38:00 följande:
    Tack tjejer! :D Ser ni Europakartan av blodådror? ;)

Jag fick en tjej först och med facit i hand var magen bredare då. Nu är det en pojke därinne och magen är betydligt smalare :)
    Tycker du har en jättefin mage!
    faceprimer skrev 2011-12-12 22:18:01 följande:

Kulan i v.27 jag har verkligen bara fått mage, mestadels iallafall. Syns inget varken bakifrån eller på sidorna.. 

Du och C påminner varandra faktiskt.. I magformen alltså.. Så jag måste ju säga att den är väldigt fin
  • Lyckobebisen
    Scorpio skrev 2011-12-15 01:03:57 följande:
    Fick täta sammandragningar nu igen så nu har jag fått ytterligare en bricanylspruta... Omöjligt att sova pga skyhög puls, jag är skakis samt nervös för hur allt kommer att sluta... :/

Tack för allt stöd! Kram på er!!
    Tänker på dig.. Tänk också på att Sverige är ett av de bästa länderna att föda barn i! och att sjukvården för för tidigt födda är jättebra här. Även om det måste vara fruktansvärt så försök slappna av och känn att det finns inget mer du kan göra nu, det som händer händer oavsett om du stressar upp dig eller försöker vila (men förstår att det är tusen gånger lättare sagt än gjort)
    Kram!
  • Lyckobebisen

Skatten idag, v 28+0. Han vägde 1270g och låg precis över medelkurvan.
    Vi fick se honom dricka, gäspa, klia sig och grimagera. Barnmorskan sa att han såg helt perfekt ut för sin vecka. Var såå mysigt att vara där idag igen och få se honom en liten stund och sen har vi ju allt inspelat på dvd också, och över 60 bilder.

Uppdaterar nog bloggen senare ikväll med lite mer bilder och information om någon är intresserad.

• Lyckobebisen

åh va roligt med ansikten!

Kan lägga upp den här på mig (den blonda) och C (den andra då givetvis).
    Har ansiktsbilder för den som orkar i bloggen.

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD