• Iidizzen

ung mamma till bebis april- juli 2011 stockholm

Emelia90 skrev 2011-07-10 21:01:59 följande:
    Hej. Jag skulle vilja prata med fler mammor som fött barn i april/juni/juli och dela med sig av lite allt möjligt.
    Hur tycker ni de går?
    Gick förlossningen bra?
    Hur mår ni nu efteråt?

finns de någon som vill prata :)
    Hej!
    Jag fick min son i April =). De går bra tycker jag. Fast i början va de ju väldigt ovant och ett himla jobb med o luska ut vad bebbe ville. Nu är man ju mer van och kan sitt barn.
    Jag blev förlöst med kejsarsnitt. Min son var tvungen och komma ut snabbt. han var bara i vecka 30+6 den lilla plutten. Men de har gått bra de med =).
  • Iidizzen

Ja, de va snabbt. Kan ju va skönt de oxå eller?
    Han var beräknad 3 juni =). Men de va inte riktigt säkra på hur gammal han var. Jag blev tillbaka flyttad 3 veckor efter RUL. Min son var tillväxthemmad så de visste inte om han var liten redan från början. Hur mycket vägde din son?

• Iidizzen

Okej, Min son vägde 1239 gram och vägde 39 cm. =) Nu är han 52,6cm och väger 4100. Så han har gått upp rätt så mycket =). Har din bebbe börjat jollra än?

• Iidizzen

Han har jollrat några veckor. Det blir mer och mer varje dag =). Tiden går så fort =), ska snart börja med smakportioner. Har du en bra dsk på BVC btw?

• Iidizzen
    Emelia90 skrev 2011-07-22 11:40:23 följande:
    Dsk? Hehe okej. Så du hel ammar nu? :)

Distriktsköterka :P

Yes=), gör du? 
Svar på tråden ung mamma till bebis april- juli 2011 stockholm