• Anonym

Elvisp

Anonym (bagerskan) skrev 2011-08-09 23:07:07 följande:
    Idag har jag "bakat" 2 ggr

Skrattande
  • Anonym

Testade detta nu, använde bara en visp (såg att nån nämnde här ovan att de trodde man skulle ha båda två)
    Rekommenderas verkligen!

• Anonym

sååååå skönt det var;)....testade först ggn i dag..har bakat på förmiddagen å så kom jag å tänka på denna tråden då jag plockade ur diskmaskinen..å jissses vad skönt...2 orgasmer på rad:)

• Anonym

Haha, jag har också prova nu! Skrattade lite under tiden för det är ju rätt komiskt för att inte tala om hur den låter ;) Men det funkade!!! Ingen jättesensation men jag har å andra sidan jättelätt för att komma med högern också, kan komma på 20 sekunder typ.

• Anonym

Men gud alltså!!!
    Haha, jag visste inte om det var ett skämt eller ej men jag testade och herrejävlar!!!
    Jätteskönt!
    Rekommenderas!
    Men man får nog passa på då man är ensam i huset, inte så diskret att dra fram en förlängningssladd och elvisp in i sovrummet

• Anonym

Testade idag för första gången, jag brukar ha svårt för att få orgasm, men det gick på max 30 sek, helt fantastiskt ju! Ni som inte testat, Gör det!!

• Anonym
    Mysresten skrev 2011-09-21 18:05:02 följande:
    Men är det degkrokarna eller gräddvisparna som man ska använda?
    degkrokarna kanske är för invändig stimulans?
  • Anonym

Ska man sitta på huk när man kör med elvispen?

• Anonym

Skippa elvispen och kör med duschen istället....Kommer aldrig så djupt och innerligt som med duschstrålen....blir nästan medvetslös...så skönt är det.

• Anonym

Wooow !! körde med elvispen för första gången idag och ja kom SUUUPERstarkt , och de tog knappt 10 sekunder :D :D .

Körde utanpå trosorna. Också körde ja ena visphuvudet , eller vad det kallas mot klitoris , lite längre upp alltså.. Det kittlades överallt därnere när ja kom.
    Ingen direkt orgasmkänsla som ja kan nå av att bara ta på mig själv.

TACK för tipset :D !

• Anonym
    Anonym (klitorisa) skrev 2011-10-13 19:46:45 följande:
    Tyckte inte det var spciellt, blev besviken faktiskt. Kanske jag gjorde fel.. Vad är det som ska vara så skönt? har ni den på bredden eller kör ni med toppen?

Nej, eltandbortsten behåller sin första plats för mig.
    Jag hade ett litet tryck mot klitoris, sen körde ja bara med en visp och med hela över :). man måste vara försiktig, märkte att vispen lätt rörde sig åt sidan om man inte va tillräckligt uppmärksam.

Vart exakt håller man eltandborsten då ? :)
  • Anonym

Har ni testat motorsåg (bensin) ?
    Otroligt kittliga vibrationer
    Man trycker den emot sig o gasar upp o ner
    (svärdet pekar bortåt förstås)

Svar på tråden Elvisp