Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Elvisp

Usch, jag tycker att det där låter läskigt. Är det inte stor risk att man gör illa sig? Tyst

• lille Birger
    Anonym (ojvadkonstigt) skrev 2011-07-15 00:03:37 följande:
    Låter ju jättekonstigt men klart man vill prova! Hm, undrar hur många år det dröjer innan jag är ensam hemma igen? Med småbarn och allt? Återkommer om ett par år när jag har provat, haha.
    Ut på balkongen/trädgården med dig och släpp loss!
  • lille Birger

Det gäller att tänka på något mysigt också samtidigt som man vispar.

• lille Birger

Hade jag kommit på en kvinna med att göra sådär med elvispen hade jag nog mest blir rädd och förvirrad.Förvånad Hade nog inte ens fattat vad som försigått.Obestämd

• lille Birger
    Trust me skrev 2011-09-07 19:39:39 följande:
    Den fick underkänt. För högt ljud och vispens stimulering var oiämn. Omdömet blev: Fånigt. Vi får leta vidare i köksskåpen. Drömmer
    Problemet med oväsnet elvispen för är ju att man inte hör när någon kommer.
  • lille Birger
    Trust me skrev 2011-09-07 19:48:15 följande:
    Fast jag satt ju bredvid hela tiden.
    Och höll utkik så inga nyfikna småbarn kom in. Cool
  • lille Birger
    Trust me skrev 2011-09-07 20:29:49 följande:
    Aha! Nä, såna har vi inga. Skål
    Vad skönt. Undrar vad man skulle säga till ungarna om de kom in och undrade varför man vispade på trosan. Förvånad
  • lille Birger
    Trust me skrev 2011-09-13 14:17:33 följande:
    Att mammas bak luktar gott? Oskyldig
    NEEJ, ungen förstår vad hon har gjort med elvispen! Skäms
  • lille Birger
    Trust me skrev 2011-09-13 15:00:22 följande:
    Hur har du PS:at bilden? Det är en gigantisk rumpa till den midjan. Vi känner alla till dina böjelser och undrar nu var vi kan få tag i appen.
    Nixpix, jag är helt oskyldig.
    Som jag sagt tidigare; alla är olika av naturen, vissa är raka i kroppen, andra är mer ojämna, kurviga. Därför behövs inte PS.
    Enda jag stör mig på är att det är mjöl på ena skinkan, skulle vilja torka bort det med en äcklig disktrasa.
  • lille Birger
    etanol skrev 2011-09-15 11:35:37 följande:

Sticksåg...*ajjj*
    En sån vill man inte få i muttan. Tyst
  • lille Birger
    etanol skrev 2011-09-16 00:10:13 följande:
    Tänkte inte på det...då...
    Tur att jag påminde dig så att du inte gick och gjorde något dumt. {#emotions_dlg.flower}
  • lille Birger

Trosorna blir ju äckliga av det.

• lille Birger

Jag tycker det hela verkar vara snuskigt.

• lille Birger
    Anonym (Elle) skrev 2012-04-27 17:03:57 följande:
    Har testat, det gick för mig rätt fort men den blev oxå väldigt hett... konstig känsla... tyvärr slets mina leggins sönder... kanske för att vispen på min har rätt vassa kanter :-/ får prova några oömma kläder nästa gång... :-P
    Vad skulle det vara? Snickarbyxor med öppen gren? Tror tyvärr inte det finns så många plagg du kan ha på underkroppen, utöver trosorna.
  • lille Birger
    teknikfreak skrev 2012-04-27 19:51:34 följande:
    Alla sätt är bra utom dom dåliga som man brukar säga men ändå, elvisp? 

Själv skulle jag aldrig våga, inte ens med kläder på och att onanera med kläderna på? Då låter tipset om att ta en tom deo- roller och fylla med, och nu är jag lite osäker, babyolja (?) och rolla i underlivet bättre, ska tydligen påminna om att bli slickad?!
    Du kan dutta på något smaskigt, typ jordnötssmör, på musen. Sen är det bara att luta sig tillbaka och vänta på att något hungrigt djur (eller en minderårig kille som tappat bort sin mamma) kommer och lapar i sig jordnötssmöret.
Svar på tråden Elvisp