Inlägg från: Anonym (bästa vispen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bästa vispen)

Elvisp

Provade och fick orgasm. Min nya fritidssysslan, vispa och vispa ordentligt! Jag tyckte att skönast var då vispen var rakt pekande mot min klitoris, det var så skönt! Hade trosor och tights på mig. Jag är så rädd att bli beroende av maskinenTungan ute

• Anonym (bästa vispen)
    Anonym (bagerskan) skrev 2011-08-09 23:07:07 följande:
    Idag har jag "bakat" 2 ggr
  • Anonym (bästa vispen)
    Anonym (Aj som fan) skrev 2011-08-11 03:01:41 följande:
    Jag blev ju tvungen att prova efter att ha läst tråden, och jag ångrar mig som fan kan jag ju säga. Vispade först utanpå morgonrocken, men insåg snabbt att det snart skulle bli hål eftersom det blev ett sånt slitage på tyget. Så jag gick direkt på trosorna, och vispade fast! Trosgrenen åkte in och jag fick ett blodigt sår på ena blygdläppen. INTE skönt alls! Tack för det FL!
    Jag undrar vilken visp du har? Från 80-talet? Du måste ha tryckt väldigt hårt. Jag kan inte förstå hur man kan vispa sig fast, nästan omöjligt med min visp. Om jag trycker för hårt stannar vispen.
  • Anonym (bästa vispen)
    Anonym (hehe) skrev 2011-08-11 18:40:35 följande:
    Men alltså, även fast det står att man kan leta längre bak i tråden för "beskrivning" så fattar jag ändå inte :) "Vispar" ni från sidan liksom, så att pinnarna smattrar en efter en mot klittan eller snurrar ni med toppen av vispen mot klittan? Jag är sugen på att prova. Får för mig att mitt försnämnda alternativ funkar ungefär som den där sexleksaken squeel som är ett roterande litet hjul med massor av tungor på?
    Bästa för mig var toppen av vispen mot klittan men provade både och.
Svar på tråden Elvisp