Inlägg från: Anonym (Nyfiken attans!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken attans!)

Elvisp

Vilken del av själva vispen använder ni? Undersidan där dom 4 bladen möts eller från sidan så bladen roterar över klitoris? Fan att gubben har semester nu! Vill prova :D

DAMN!!!!! 
    rekommenderas!!

= D 

samma här! Va tvungen att testa och fy fan vilken skön orgasm! Så fort jag va klar tog jag en omgång till =)
    Nu i efterhand kan jag bara tänka på synen av oss alla med vispen i högsta hugg, ha ha ha a !

Det kanske är som karlarna säger; vi tjejer hör hemma i köket, ha ha ha ha ha ! 

jag hade trosor på mig, hade även ett trosskydd på (av andra anledningar) men om jag inte hade haft det hade jag nog tagit på mig ett par tights eller liknande.
    Först provade jag att ta vispens undersida, där bladen går ihop liksom, men det gav inte så mycket. så då provade jag att sätta en visp så bladen "fladdrade" mot klitoris, hahahhah, förlåt jag är urkass på att förklara! =)
    Det tog inte många sekunder kan jag lova!!
    Tog en sväng till =) 

Inge skämt från min sida i alla fall. Jag visste inte heller vad jag skulle tro om denna tråd, men jag är alldeles för nyfiken för att inte testa. 
    Å herrejävlar va skönt det va!! hah ah ah !!
    Ha kläder på dig så kläms inget =)

Jag lovar, du kommer inte bli besviken =)

Jag tyckte långsidan va bäst :)

Men... Alltså, jag har tappat räkningen på hur många olika leksaker jag testat, och har kvar, genom åren. Rabbit, som nån föreslog, ör ju ingen nyhet direkt.... Om man vill testar man vispen annars låter man bli. Jag blev otroligt glatt överaskad måste jag säga. DAMN! Vilken orgasm! Och snabbt gick det också! En dildo kan jag ta för för att mysa lite längre med mig själv eller med sambon. Vispen tar jag för att på orgasm snabbt!!

Ja du har inget att förlora på det :)

Svar på tråden Elvisp