Inlägg från: Secretlove |Visa alla inlägg
  • Secretlove
    Anonym (o-kommen) skrev 2011-07-24 18:19:29 följande:
    ni som kommer så otroligt fort av vispen, är ni "såna" i vanliga fall också? Kommer ni lika fort av vanliga vibratorer, eller är ni förvånade för att ni helt enkelt aldrig provat en sån? Elvisp i all ära men kan det verkligen vara sån skillnad mot en vibrator avsedd för ändamålet?

Jag kommer i princip aldrig med leksaker oavsett och är så avundsjuk  
    Har aldrig några problem att komma , men det brukar ta tid  ungefär en kvart 20 min av ihärdigt gnuggande;D och porr.. men nu gick det fort
  • Secretlove
    Anonym (23) skrev 2011-07-26 15:33:20 följande:

Efter att ha sträckläst alla kommentarer i den här tråden igår kväll, var jag tvungen att prova idag när mannen åkt iväg. Jag kände mig inte riktigt klok när jag tog fram elvipen ur skåpet och skrattade lite generat medan jag satte ihop delarna. Sedan upp med vispen i sovrummet, i med kontakten, och sedan 1:ans växel (om man säger så). Jag hade trosor och leggings på mig och satt på golvet vid uttaget, lutad mot sängen. Vispen väsnades osexigt högt men shit vad skönt det var!!! Kom på mindre än en halvminut, en väldigt kraftig orgasm (men tyvärr ingen fontän som jag hade önskat). Däremot blev det jättetrasigt i grenen på leggingsen... :( Fan. Många stora och små hål där vispen dragit fram. Får tråckla ihop det vid tillfälle. Men ni som får fontänorgasm av elvispmetoden, hur bär ni er åt? Jag har aldrig fått en fontänorgasm, men skulle verkligen vilja uppleva det innan jag dör... Jag trodde att man bara kan få fontän genom g-punktstimulering, stämmer inte det? Där kommer man ju knappast åt med elvispen. Kan ni berätta hur ni gör? Annars tackar jag i alla fall TS så mycket för det fina tipset!

Fontänorgasm får man vanligtvis av g punktsstimulation, så att få det av en elvisp kan du nog glömma.

Jag har fått det ett par gånger av g punkten, hård stimulation med ett finger, och känner du "kissnödighetskänsla" ska du pressa utåt inte knipa som vid vanlig orgasm.våga släpp efter om du känner dig kissnödig. Sitt i duschen om du är orolig , och kissa ur dig precis innan så du vet att du egentlligen inte är kissnödig.
  • Secretlove

kan dock tillägga att jag inte gillar fontänten, känns inte alls lika skönt som vanlig orgasm. + att det ju är bökigt om det blir blött

• Secretlove
    Kalle 40 skrev 2011-07-30 10:02:36 följande:
    Efter att följt tråden, så berättade jag för frugan igår om denna märkliga tråd. Hon blev nyfiken! På med ett par trosor och fram med vispen.....jag sa att hon får vara försiktig när hon för den mot trosan.....men det gjorde hon inte, hon förde den för snabbt och trosan snurrade in sig ordentligt.....frugan och jag blev lite uppskakade av händelsen. Var för tunna trosor som lätt fastnar.....vi får se om vi vågar någon mer gång!
    men man får ju förbereda lite och sätta på sig några gamla mjukismyxor eller nått som inte fastnar så lätt och inte gör så mycket om dom går sönder, det är ju som sagt faktiskt en visp man sätter emot. Tunna trosor skulle ja aldrig våga ha.
  • Secretlove
    Anonym (oj.) skrev 2011-07-28 14:34:53 följande:
    Det är din subjektiva upplevelse. Finns de som får orgasm vid missionären, det får inte jag, men det innebär inte att någon annan har samma upplevelse som jag.
    såklart, men VANLIGTVIS så får dom flesta av g punkten. Men sen finns det ju alltid undantag givetvis.
  • Secretlove
    Anonym (Fundersam) skrev 2011-08-09 09:47:29 följande:
    Kanske någon som redan frågat detta.. men..

Vi har bara en elvisp utav äldre modell. Känns lite som om själva visparna är lite för hårda för denna sortens stimulans?
    Men vad vet jag.
    Att man ska ha på sig ett par trosor eller ett par mjukisbyxor har jag redan förstått =)

jag har då en flera år gammal visp och den ser ju ut som en klassisk. Hård metall ganska platt nertill med rätt glest mellan pinnarna på sidan. den funkade super
Svar på tråden Elvisp