Elvisp
Kom på mindre än en minut, personligt rekod
Kom på mindre än en minut, personligt rekod
Efter att ha sträckläst alla kommentarer i den här tråden igår kväll, var jag tvungen att prova idag när mannen åkt iväg. Jag kände mig inte riktigt klok när jag tog fram elvipen ur skåpet och skrattade lite generat medan jag satte ihop delarna. Sedan upp med vispen i sovrummet, i med kontakten, och sedan 1:ans växel (om man säger så). Jag hade trosor och leggings på mig och satt på golvet vid uttaget, lutad mot sängen. Vispen väsnades osexigt högt men shit vad skönt det var!!! Kom på mindre än en halvminut, en väldigt kraftig orgasm (men tyvärr ingen fontän som jag hade önskat). Däremot blev det jättetrasigt i grenen på leggingsen... :( Fan. Många stora och små hål där vispen dragit fram. Får tråckla ihop det vid tillfälle. Men ni som får fontänorgasm av elvispmetoden, hur bär ni er åt? Jag har aldrig fått en fontänorgasm, men skulle verkligen vilja uppleva det innan jag dör... Jag trodde att man bara kan få fontän genom g-punktstimulering, stämmer inte det? Där kommer man ju knappast åt med elvispen. Kan ni berätta hur ni gör? Annars tackar jag i alla fall TS så mycket för det fina tipset!
kan dock tillägga att jag inte gillar fontänten, känns inte alls lika skönt som vanlig orgasm. + att det ju är bökigt om det blir blött