• sarsparis

Föräldralediga i Torslanda?

Någon i föräldraledig i Torslanda som vill umgås?
    Har en nyfödd liten tjej och en son som är 3 år och vill gärna träffa andra föräldralediga :)

• Svar på tråden Föräldralediga i Torslanda?
  • Fiine

Camilla- Ok! Har läst att Hästhoven hade lediga platser. Vi bor i Amhult så för oss hade det kanske funkat bra.
    Är du nöjd med den förskolan?
    Min son är 5 månader nu. Har inte tänkt att han skall börja förskola än på ett tag men man måste jag inte skriva upp mig på kö snart? Hur gamla är dina barn?

Partouze- Japp jag har fb men kan man skriva privata inlägg på Familjeliv? Vill helst inte skriva ut det här för man vet ju aldrig vilka som läser vad vi skriver =)

• camillaolsson2b

Jag tycker hästhoven är jättebra, lärarnas bra och familjerna är jättemysiga allihop. Vi Har fått ett fantastiskt bemötande. Vår tjej som går där är 20 månader, hon är yngst och alla barn och lärare tar hand om henne så fint.. Hennes lillasyster är 2 veckor på onsdag.

• Fiine

Partouze jag har mailat dig här på familjeliv

Camilla: Vad bra att det funkar bra på den förskolan. När ansökte ni om plats och hur lång tid tog det?

• camillaolsson2b

Vi fick plats med en gång, jag tror de har lediga platser så det är bara att söka. Kolla www.hasthoven.org

• HSB

Hej! Nu klampar jag in mitt i tråden här. ;) Jag heter Hanna är snart 23 år och har en dotter som är 3,5 månad. Bor i Lilleby. Jag har väldigt tråkigt på dagarna, känner inte någon här i Torslanda, flyttade hit i september. Vill gärna träffa andra med barn här!

• partouze

HSB välkommen till Torslanda har oxå tråkigt på dagarna. Våra döttrar är nästan lika gamla när är din född ? Skulle vara roligt att ses :)?

• HSB

Tack tack! :) Hon är född den 11 dec. När är din född? Jag vill gärna ses! Var i Torslanda bor du? :)

Svar på tråden Föräldralediga i Torslanda?