Mammalediga i Rotebro, Häggvik och Viby, Sollentuna som vill röra på sig-lite grann- sökes
JAG finns (i Häggvik) och vill GÄRNA promenera/ta en kaffe/prata om livet! :) Jag är förvisso inte längre gravid, men duger kanske ändå ;)
/Maria
JAG finns (i Häggvik) och vill GÄRNA promenera/ta en kaffe/prata om livet! :) Jag är förvisso inte längre gravid, men duger kanske ändå ;)
/Maria
Han blir fem månader om ett par dagar :)
Vi åker iväg på semester nu på fredag och blir borta två veckor och jag vet inte om jag kommer att hinna iväg hemifrån innan dess - skulle däremot vara superkul att träffas för en fika därefter om du inte hunnit föda innan jag kommer tillbaka.. :) Annars får vi väl skjuta på det lite tills det känns ok för dig att låta det nya lilla livet komma ut på promenad med oss? Vad tror du om den "planen"?
Ha det så gott du med, jag hör av mig när vi är tillbaka i stan!
Nu är vi tillbaka igen, hoppas att du har haft en lika fin sommar som vi :) Promenad/kaffe någon dag?
Glömde bort att du var så nära förlossningen (eller du kanske tom har fått) :D Om du fortfarande är tjock och immobil kan vi fika lite iaf, annars får jag vänta på att se det lilla underverket ett par veckor till :)
Absolut, blir jättebra! Vi har haft en riktig toppensemester och nu är vi tillbaka i vardagens rutiner (skönt faktiskt) :)
jAG SKA FÖRSÖKA HÅLLA KOLL HÄR OCKSÅ, ANNARS FÅR DU GÄRNA ADDA MIG PÅ FEJJAN OM DU HAR DET; mARIA mONTHURE.. Crap, CAPS :D Sitter med en sovande bebbe i famen och fölrsöker skriva :D Jag håller bättre koll på fejjan, så det är förmodligen ett säkrare kort :)
Och du - lycka till på förlossningen nu!
Bläh vad trist :( Hoppas att du kommer igång snart - vi har dragit ihop en liten mammagrupp här i Sollentunapå facebook, du kan ju adda mig på fejjan (Maria Monthure) om du har användare så lägger jag in dig i den! Det är en mamma med i den gruppen som har en liten på tre veckor, så ni hamnar ju ungefär i fas med varandra...
Kram
sommartjej77; tror inte det, vad jag vet har samtliga ett eller två barn...