oOHalalOo skrev 2011-07-06 22:13:20 följande:
Jag har inte snyftat, jag tycker du läser väldigt dåligt ikväll.
Jag vädrar inte heller mina åsikter om homosexualitet, utan om det är lagligt att tycka att homosexualitet inte är okej. Vilket det verkar luta åt är helt okej att tycka om man vill det.
Jag är fundamentalist ja som du rätt ofta påpekar. Det betyder att jag praktiserar min religion och följer Koranen och Sunnah.
Du tycks inte förstå skillnaden. Jag fördömer inte homosexuella personer, eftersom inte heller Islam dömer dem. Däremot så tycker jag inte homosexualitet är okej eller normalt.
Läs nu detta och begrunda det jag skrev.
Det här handlar inte om att du ogillar min åsikt, det vet jag redan. Utan det handlar om vad som är okej och inte inför lagen.
Martyrskap är din specialitet.
Du behöver inte vädra dem eftersom att du vädrat att du är muslimsk fundamentalist. Att jag ofta påpekar att du ( eller andra konvertiter ) är självutnämnda fundisar beror på att jag tycker att just det självmålet är omåttligt underhållande.
Jo, jag förstår skillnaden. Jag tycker bara att skillnaden inte är särskilt stor.
Aha, men då ska jag avsluta diskussionen om HMF åt er. Det är lagligt att tycka att homosexualitet inte är ok.