Jag säger som du Carla, tack till er alla för ert otroliga stöd, tålamod och förståelse! Jag vet att jag låter otroligt bitter och negativ här inne, och att jag klagar mycket. Men jag gör inte det irl, då försöker jag vara positiv och glad när någon frågar. Så ert stöd här inne betyder verkligen hur mycket som helst, och att man kan ösa ur sig! Tack för det, och kram till er alla :)
Carla, åh jag skulle vilja åka till Vimmerby med dottern! Får göra det nån sommar. Haha, jag hatar också Stina, hon är ju asjobbig ;) Vad tråkigt och otajmat att han måste jobba natt inatt! Men skönt att du kan få hjälp av svärmor :) Inte ska du skämmas för att du inte har körkort! Jag kör väldigt sällan, nu har vi dessutom bara en bil. Men just nu medan svägerskan jobbar i Malawi så har vi fått låna hennes bil, så nu har jag vår Volvo som jag kan köra dottern i till och från dagis. Sååå skönt! Och så slipper jag känna mig helt isolerad och fast här hemma på dagarna :)
Usch, jag har så otroligt dåligt samvete mot dottern... Jag har verkligen inte tålamod idag och bara snäser och fräser åt henne :( Hon puttar ner sina saker på golvet och vill att jag ska ta upp dem, men jag orkar verkligen inte. Och så får hon väl ta upp det själv om hon slänger ner det med flit. Nej, just nu längtar jag bara tills den här dagen är över, och det känns som ett under ifall jag överlever den. Mer negativ kan jag nog inte bli nu, jag känner mig så tråkig. Och så försöker jag döva mitt dåliga samvete med att muta dottern med glass. Skulle behöva åka och handla lite men jag orkar inte gå ut och vill inte visa mig så som jag ser ut nu. Kram!