Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Plockepinn skrev 2011-08-13 21:33:19 följande:
Föda i vatten: Kroppsvätskor, skrev du Wielkip... känns det trevligare att bada runt i dessa kroppsvätskor då, för de lär ju komma ut ändå menar jag? ;) Jag vet inte, men det kan ju inte vara totally fresh bara för att man är i vatten, eller??... :) Har dock ingen erfarenhet av detta ska tilläggas.Att vara positivt inställd till förlossningen tycker jag är kanon, har du inga egna neg. erfarenheter så kan du ju bara hoppas och tro att du tillhör dem som kommer tycka att det var "coolt, häftigt och inte alls så farligt som alla säger" - för sådana stories har jag också hört några stycken! :) Ska medge att jag själv inte är en av dem, men jag utgick från att det kunde bli så och det var rätt skönt. Läste inte på en massa eller höll på. Räknade med att det skulle ge sig. Och det gjorde det, for sure!
Jo men när man reser sig upp efteråt så har man ju inte massa kletigt, brunt bajs i röven och slem på hela låren typ, haha. Även om det torkas så ligger man ju fortfarande i geggan..
Hellre utspätt så man inte ser det tycker jag! Man lär ju ändå behöva duscha av sig efteråt