Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Det "sticks" i min mage. Stick och kittlas typ.. Kan inte förklara det bättre.. Precis ovanför blygdbenet. Börjar bli orolig. Vad kan det vara? Är det normalt? Har vart så i två dagar nu. Är i v 11.
Det "sticks" i min mage. Stick och kittlas typ.. Kan inte förklara det bättre.. Precis ovanför blygdbenet. Börjar bli orolig. Vad kan det vara? Är det normalt? Har vart så i två dagar nu. Är i v 11.
Lämnar nu denna tråd!
Idag vecka 11+1 fick jag reda på att mitt foster hade dött i vecka åtta.
Önskar er alla lycka till och hoppas det går bättre för er!
jag är i v12 nu, och på graviditetskalendern här så står det att fostret ska vara ca 6 cm? Stämmer verkligen det??
När man läser det som andra skrivit här som gjort ul runt v 10-12 (?) så är den bara ett par cm?
Ska på inskrivning imorgon, tror ni man kan be dem kolla om man har uringvägsinfektion? Känns som att jag börjar få det, eller att jag har en "liten" sådan. Något är det iaf. Bränns liiite, känner att det är obehagligt och det är en grymt irriterande känsla "där nere". Känner mig kissnödig hela tiden men finns inget kiss. Jobbig känsla efter man kissat. Var likadant när jag hade UVI sist, fast värre.
Så tror ni man kan be om att dem kollar det då man kan få medicin för det direkt? Eller gör jag bort mig totalt om jag frågar?
Vore jätte snällt om ni kan svara så fort som möjligt, kan inte sitta här så länge till, tack sötnosar :)
Ja, dom tar urinsticka, inga problem! Då fixar dom så läkaren skriver ut recept direkt.
Nu har jag vart på inskrivning o sa att jag hade symptom på UVI, dom skulle skicka iväg så skulle få svar på fredag/måndag. Tyckte det var konstigt att man inte fick någon medicin eller liknande då det tydligen inte är alls särskilt bra att gå med uvi när man är gravid.