Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Jag tycker pojknamn e svårare jag..
Tjej namn har vi iaf funderat lite på.. Jag gillar My och Gry.. Sambon gillar dem inte alls :)
Han gillar Emmy.. Rätt sött det med.
Jag tycker pojknamn e svårare jag..
Tjej namn har vi iaf funderat lite på.. Jag gillar My och Gry.. Sambon gillar dem inte alls :)
Han gillar Emmy.. Rätt sött det med.
Känns jätte dumt att fråga, men hur många har fått misfall nu i denna tråden?
Godmorgon alla!
Jag är ju lite eav en "orolig själ" så jag funderar på att köpa ett grav test idag.
Gjorde ett senast i v6 och är nu i v10. Om jag har fått misfall för ett par veckor sedan så borde väl testet inte visa något/visa väldigt svagt? Känner verkligne att jag behöver bekräftelse på min graviditet!!
Men sen har jag sett er skriva här att hcg minskar i v10 så jag skulle ju bli otroligt orolig om det visar väldigt svagt, även fast det kan ha med det att göra. Hur troligt är det att det visar väldigt svagt pga hcg?
Så vad tycker ni jag ska göra??
Att det skulle vara dålig stämmningen i denna tråden har jag aldrig märkt.
Men jag kan hålla med om att tråden säkert inte passar alla. Jag själv har skrivit inlägg och frågat om saker osv, utan att ha fått svar. Och just det kan vara lite frustrerande. Men jag tycker absolut inte att det är någons fel, utan jag anser att det beror på att vi är så himla många, och det skrivs många inlägg, och att denna tråden är rätt opersonlig. Jag tycker det är en jättebra tråd-absolut! Men jag skulle nog trivas bättre i en tråd där man bara är kanske 6-7 personer, så man verkligen lär känna varandra och hjälper varandra och stöttar, utan att risken finns att man blir "bortglömd" i mängden.. Man kanske skulle starta en sådan tråd om det finns något intresse, finns det någon som skulle vilja vara med isf? Som sagt, viktigt att det inte blir fler än kanske 7 personer.
men jag tänker definitivt fortsätta i denna gruppen hur eller hur!