-
-
gammal man känner sej.. kommer vara nästan 30 när min andra kommer.. hahaJolene90 skrev 2011-07-23 06:43:18 följande:är 21 år 3barnet, bf 29mars 2012 ..
-
-
Genomskinligt "snigelslem" då o då... E det normalt. Hade inte nått sånt med gabriel
-
Blir dem inte glada så skit i att berätta.. Dem får väl se själva eller höra det på stan. Själv attans magen o bubblar så kan inte sova
-
Nyponblomma: jag fick så förra grav.. Fick avboka resa o bröllop. Det steg sakta helatiden o i v 22 fick jag. Havandeskapsförgiftning. Så kolla urin noga o be om bt medicin redan nu.
-
Någon som fyller i graviditetskalendern här på FL??!?!?! jag gör.. vill gärna läsa era med
-
ameen.. börja nu direkt hahahaLillis2012 skrev 2011-07-24 13:10:12 följande:
Idag har jag berättat om graviditeten för mina föräldrar och dom tog det jäätebra! Har varit lite nervös för att berätta eftersom att det blir så tätt mellan min minsta och denna lilla ärta =) Hur som helst började mamma dirket kolla blocket efter syskonvagnar =P Så det gick ju över förväntan =) *pustar ut* Nu är det bara svärmor kvar och hon blir nog en annan femma då hon inte ens blev särskilt glad sist och då var det hennes första barnbarn! =(
Har inte börjat fylla i än men det kommer nog snart och då får du gärna läsa =)
-
jag la upp bild på testet...Lillis2012 skrev 2011-07-24 13:12:22 följande:Hihi jag har som inte så mycket att fylla i just nu! Vad skirver du i din?! Tänkte man kanske kan få lite tips? =)
har lagt in nån magbild... du får n o titta -
undrar om hjärtat har börjat slå på min 5+3 bebis!!!!aikidoaasa skrev 2011-07-24 13:12:06 följande:
det är så kul att läsa om vad som händer inne i den ännu relativt platta magen. Det är så spännande att veta att ett litet hjärta slår med snabba slag där inne.
Mitt illamående är (ännu) inte så farligt. inte alls så att jag har behövt spy eller liknande.
Förra veckan fick svärfar veta om att han ska bli farfar... hans reaktion kan man lugnt säga var relativt avslappnad. (vilket inte var så förvånande för mig... men sedan vet jag att han ibland kan vara lite seg med att reagera.)
våra bästa kompisar fick veta det också nu i veckan. De blev alla väldigt glada men inte ett dugg förvånade, de hade gått och väntat på det och tyckte att det var sannerligen på tiden.
Idag ska mina föräldrar och lille bror få veta den glada nyheten. De ska komma över på middag "som tack för att de vaktade våra katter när vi var bortresta..." Mamma kommer att bli så glad då hon har längtat efter barnbarn i flera år redan...
Svärmor får veta i nästa vecka när vi träffar henne... hon kommer också att bli så himla glad.
Det är så kul när man kan ge glada överraskningar till nära och kära.