• faceprimer

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

Här är tråden för oss som väntar tillökning runt/i mars 2012.
    Här kan vi följas åt och peppa, stötta, prata, och diskutera med varandra om allt vad det innebär att vara gravid och vänta barn.

Själv plussade jag idag, 4/7-2011

Häng på!

Kram {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 23:53

Då listan har blivit så pass lång (vilket betyder att det är många som plussat! ) Så har det kommit in tips att vi har en tråd för listan, och en för diskussion. Vilket jag nu har skapat:
    Här är tråden för listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59919507.html
    Och denna tråd fortsätter som diskussionstråd Kram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-12 18:05
    Fick tips om att ha en bildtråd och självklart håller jag med! Här har ni bildtråden: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59946875.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 10:20
    Fortsättningstråd för när bebisarna har kommit ut till världen:
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

• Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
  • Kim J

Mäh!!! Nu försvann allt IGEN efter Phil!!! Måste prova igen... Phil

• Kim J

Haha, d e helt sjukt! Jag försöker skriva ett "och-tecken" och då försvinner ALLT som kommer därefter... Å jag som skrivit massvis :( kan inte nån testa?? ;) Phil AND Teds sport, dårå

• HaBaNiTa

Om du skriver via mobilen så måste du vara noggrann då allt försvinner om du har ett tecken som inte är "riktig svenska" eller om du råkar trycka mellanslag två gånger. Hahaha lycka till

• Coriander

Äntligen tog tanten på MVC och svarade i telefonen idag! Så, inskrivning 4.augusti - perfekt avslut på semester!! Glad 

Det är konstigt hur graviditetssymtom bara kommer och går. Imorse när jag vaknade hade jag inga som helst symtom. Var faktiskt inte alls svullen, utan kände mig riktigt smal. Men sen på kvällen när jag kom hem svullnade magen upp igen. Efter alla de dåliga nyheterna i denna tråd känner jag oro ibland för att jag kanske inte är längre gravid... varje gång jag går på toa är jag rädd för att det ska börja blöda. 

Har tänkt ta ett CB digital imorgon, för att få ännu en bekräftelse på att jag är gravid. Egentligen är det väl dumt iom att jag redan gjort fyra tester (3 olika) som alla visat att jag är gravid. Men på något sätt vill man ju veta, att graviditeten går framåt... speciellt när symtom bara försvinner sådär mitt i allt! 

Beklagar verkligen det som hänt Petit! Gråter *Stor kram* 

• BebisVagga

idag gör det ont i mina tudor

• loppan

Morgon tjejjer! idag är dagen då man ska lyfta luren till barnmorskan och boka tid :) huua blir faktiskt lite nervös och pirrig. Och om ca 7 veckor ska vi berätta för vår omgivning...de veckorna kommer nog inte gå speciellt fort, haha! någon som har berättat på något speciellt sätt eller har ni bara sagt rätt ut??

• BebisVagga
    loppan skrev 2011-07-19 09:10:36 följande:
    Morgon tjejjer! idag är dagen då man ska lyfta luren till barnmorskan och boka tid :) huua blir faktiskt lite nervös och pirrig. Och om ca 7 veckor ska vi berätta för vår omgivning...de veckorna kommer nog inte gå speciellt fort, haha! någon som har berättat på något speciellt sätt eller har ni bara sagt rätt ut??
    jag tänker inte boka tid förrens jag gjort mitt vul i vecka 7+...
  • Lillis2012

Hur kommer det sig att ni ska gör så tidiga VUL? det verkar vara rätt många av er som ska göra det! Lite avis blir man vill också se min lillis

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)