Chokladälskaren skrev 2011-08-12 18:34:31 följande:
Tack alla för era fina kommentarer som ni skriver om mig! Jag kan hålla med om att det var onödigt att skriva att det var dålig stämning i den här tråden. Tydligen så blev det ett jäkla rabalder för det. Men jag hade som någon annan skrev en dålig dag, det var dålig stämning på jobbet osv så jag var nog bara allmänt irriterad på allt och alla. Visst var det väldigt dumt att skriva en massa då som man sen inte menar men jag känner att jag har skrivit inlägg på inlägg om grejer som jag vill ha svar på/är orolig(nojig) över och ha allt för det mesta inte fått nåt endaste svar. Medan nån annan kanske ha skrivit exakt samma sak och fått en massa svar. Sen kanske denna tråden är lite opersonlig och man hinner inte svara på allas inlägg jämt. Det skulle man aldrig hinna med. Och jag är inte ute efter nån uppmärksamhet. Absolut inte! Nu är jag inte bra på att formulera mig så även detta inlägg kommer säkert att misstolkas men nu har jag sagt lite om varför jag lämnar tråden och jag hoppas att ni andra glömmer detta nu och gå vidare istället.
Kan oxå säga att det är ingen specifik som har gjort nånting utan det bara rent allmänt. Sen är jag faktiskt inte den enda som har lämnat tråden heller!
Tack för mig!
kan faktiskt hålla med om att det ibland verkar som att vissa är lite mer "värda" i tråden, de får alltid mängder av svar på sina frågor och inlägg, medans andra inte får några alls.
Förstår precis vad du menar och tycker det är löjligt att folk blivit irriterade på att andra har sagt att dom lämnar tråden.
Ser inget dåligt i att du skrivit att du är besviken på responsen, är man med i en tråd vill man såklart vara lika inkluderad som alla andra, men blir som sagt svårt när vi är så himla många!
Jag befinner mig någonstans mittemellan, 50/50 på svar och kommentarer, men är ok med det.
Kan nästan lova att jag kommer lämna tråden i ett kaos, är som person jäkligt frispråkig och säger vad jag tycker och tänker, men har försökt hålla inne på det, har hittills inte funnits så mycket att tycka till om heller så än är det lugnt!