Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Så hemskt att gå och tro man är gravid och sen se hur dom drar omkring ultraljudet för att leta efter fostret men inte hittar nått....
Känner alla sin livmoder? Jag har ingen aning om vart den borde sitta eller hur den borde kännas..
Jag är i v.11+2 idag och vissa här inne har tydligen känt sin, jag har bf 3 mars så lär ju va en av de längst gångna o alltså känna den, fast det är väll individuellt!
Jag känner att jag är hårdare där, men kan absolut inte känna någon kant som det pratas om.
Det är säkert livmodern, kände precis efter jag varit på toa så det va inte blåsan. Men kanten hittar jag verkligen inte...
Wii! Lite ont i brösten igen, trött sen kl.18, fick en illamåendeattack tidigare och har oförklarligt ont i höften, hoppas på foglissning! :D hellre alla symptom än inga, iallafall till jag fått se en levande bebis i v.12+3 på onsdag!
var tvungen att starta en tråd om det första som slog mig när jag läste att victoria var gravid;
www.familjeliv.se/Forum-26-65/m60558883.html
Idag ska jag till bm och ta prover. 11+4 nu! Någon som vet vad för prover som tas?
Waaah, hur mycket blod tar dom?! Hatar blodprov :(