Evelinas skrev 2011-12-06 10:38:05 följande:
Har nyss vart hos sjukgymnasten igen och nu sitter jag med himmelriket! TENS måste vara Guds gåva till den gravida kvinnan, detta är underbart!!
Jag skriver under! Så fantastiskt underbart att ta på sig TENS när man har ont :) Jag hyrde en för två veckor sen och använder den dagligen, det är verkligen himmelriket :) Min rutin har blivit att så fort dottern somnat för natten så tar jag två alvedon mot smärtan, sen tar jag på TENS och lägger mig på soffan med den på mer eller mindre resten av kvällen :)
Chokladälskaren: Nej fy vad tråkigt... hoppas verkligen att det löser sig och att ni hittar nåt annat som är ännu bättre!
Jempalainen, ja jag måste ju ha en rätt konstig bm, men jag tar henne med en nypa salt. Alla andra säger att jag ser ut precis som innan, fast med en stor bebismage. Bakifrån syns det inte att jag är gravid (säger de) :)
Vår lille son har varit helt och hållet vild och galen de senaste dagarna! Han snurrar runt och sparkar och slår och fäktar och har sig mest hela tiden, det spelar liksom ingen roll om jag är uppe och rör mig eller om jag ligger och vilar. Men när jag däremot vilar så blir han ännu vildare :) Herregud, hur ska det bli när han kommer ut?! ;)