Stugfrugan - Att värkarna är korta betyder inte att dom är verkningslösa, jag hade ju korta värkar nästan hela tiden och mellan kl 23 och 9 på morgonen hade jag ungefär tre värkar i timmen som varade ca 20-30 sekunder, sen kom dom ju lite tätare men var fortfarande lika korta, först vid 12:30 började värkarna bli ca 40-50 sekunder och sen var ju lilltjejen ute kl 12:59, så korta värkar betyder inte dåliga värkar Så håller tummarna för att du får din "inflyttningspresent" närmsta dagarna!
kalksten - Jobbigt att du mår dåligt, men låter som det är riktigt nära för dig oxå snart, spännande!
Ellieott - Ja, sprutande-bröst snacket får vi ta i fortsättningstråden Förstår att alla vill träffa Idun, men det är ju lite jobbigt ibörjan oxå med mycket folk. Vi har faktiskt sagt att alla får vänta några dagar så vi får landa lite. Så mina föräldrar kommer först på fredag och sen är det öppet hud nästa helg..
Fortsätter hålla koll på er här i tråden och hoppas att alla är i fortsättningstråden snart!!