-
Tack!handwritten skrev 2012-03-08 14:19:34 följande:daysis, åh va fint och vilken jättefin mage!
-
Flera bebisar på gång ser jag, stort lycka till!
Här händer det tyvärr inte mycket, haft lite sammandragningar i natt men inga som gör ont tyvärr.. Aja, det är ju nära iaf, i absolut värsta fall blir jag igångsatt på fredag om två veckor och det är ju inte en livstid dit heller även om det känns så nu.. -
Kalksten - Härligt att allt såg bra ut hos bm! Och vikten behöver du nog som sagt inte alls oroa dig för, du har ju inte gått upp så mycket och de flesta går ju ner rätt lätt efteråt!
chetti - Nä, din bebis får allt vänta lite, om du oxå får innan mig blir jag ju lite bitter -
karol81 - Grattis till bebis och en lyckad förlossning! Det var jättekul att läsa din förlossningsberättelse
handwritten - Åhh vad spännande att du blir igångsatt imorgon! Håller tummarna för att det ska gå bra för dig och att du får snusa bebis redan imorgon kväll!
qatteriin - Skönt att barnmorskan skötte sig hyfsat idag! Och jättefin är du på bilden!
Agnes mamma - Hoppas hinnsvepningen gör susen och att bebis vill ut snart! -
Jag mår illa och har gjort från och till hela dagen. Har även molvärk i magen och ligger med varma vetekuddar nu för att dämpa smärtan lite. Åhh vad jag hoppas att det är tecken på att bebis är på gång och inte magsjuka..
-
Verkar som fullmånen har haft lite effekt ändå, massa bebisar på gång denna helg ju.. Lycka till Sara och Mary Jo!
Min bebis verkar dock totalt strunta i fullmånen, imorgon är jag i v 40+3 vilket är dagen dottern föddes. Men det känns som denna bebis är riktigt seg, får väl ställa in mig på att föda i v 42 Det är verkligen så segt det här, dels har man ingen energi att göra något och samtidigt är man så rastlös så man nästan avlider, blää vad tråkigt detta är!! -
mucklan - Spännande! Lycka till!
-
jempa - Ja, det är tråkigt, tråkigt, tråkigt.. Tur att du är här och sprider lite glädje iaf
Marlin - Vattnet kan gå utan tillstymmelse till slempropp. Såg aldrig röken av nån slempropp när vattnet splaschade ut på hela köksgolvet när jag väntade ettan.. Jag sitter dock inte på plastad frotté, men har däremot bäddat min säng med det, utifall.. -
Mary Jo - Men GRATTIS! Ja, snacka om raketfart!
-
Grattis Sara och TheCoopers!
Ellieott - Tänker på dig och hoppas att det går bra på förlossningen!