Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
magen växer, brösten har intagit en ny tillväxtperiod och en del illamående kvarstår...
Det finns folk som åker in på UL och tror att allt är ok men så har det inte varit det
Jag vill tacka alla härinne som delat med er av er oro.
Det är väl en del av att vara gravid antar jag. Jag lovar mig själv att jag ska försöka tänka på annat nu, koncentrera mig på mina barn, jobbet och hemmet. Att jag går och är orolig gör ju varken till eller från.
ha en fortsatt härlig söndag.
Själv har jag sovit middag, och vilat hela dagen lång...
Ojoj, vilken diskussion det blev efter mitt inlägg om min oro
Det var många sidor att läsa igenom och synd att det blev som det blev med folk som vill lämna tråden. Hoppas de kommer tillbaka!
Att diskutera genom skriven text blir ju ofta helt fel. Man kan ju inte höra personen utan bara se en text och tolka utifrån det. Jag tror ingen har menat något illa men ändå blev det som det blev, tråkigt.
Idag har jag dock tyckt mig känna växtvärk och en del sprattel precis ovanför blygdbenet. Jag hoppas och tror att det är bebisen som vill ge sig till känna.
Sedan kan jag bara instämma med att städningen är en väldigt lågt prioterad sak härhemma... På helgen sover och vilar jag mest.
Lokesmami: Vad härligt att läsa om ditt lyckade UL och att både föräldrapenning och havandeskapspenning blev som du ville. Grattis!!
Moderskapsintyg brukar man väl få efter RUL annars. Jag har alltid sökt havandeskapspenning efter RUL och fått det beviljat i tid.
Nu verkar det dessutom som Fk har skärpt till sig på senare år så det ska nog inte vara några problem.
Jag kunde pressa ut råmjölk dagarna innan BIM men nu kan jag inte det längre.
Imorgon ska jag till MVC för blodprov, blodvärdet, blodtrycket och annat mysigt
Dessutom ska hon boka in mitt tidiga UL och mitt RUL. Jag hoppas och tror att det tidiga UL:et blir i början av nästa vecka. Då är jag i vecka 13+ och vill så gärna se att bebben fortfarande mår bra och har utvecklats som den ska.
Tråkigt att folk vill lämna tråden p g a en diskussion. Vi är ju många härinne som inte ens är med i diskussionen
Ha det gott allihopa