Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Qatteriin, haha ja nån nål måste hon ju kunna sätta nånstans så det drar igång! ;) Han är verkligen jättegullig, han har hämtat henne och är på väg till dagis nu. Ska bli spännande att höra hur det gick, hon var väldigt ledsen när ytterkläderna skulle på...
Tanken på vätskedrivande slår mig tusen gånger om dagen, men jag undrar också om det är bra när man ammar... Men man kan ju alltid fråga iaf, jag börjar ledsna så hårt på det :)
Stugfrugan, hahahahahahaha, annars tycker jag det är personalen som brukar vara grym på att skrika ut sånt där när man själv står och viskar ;) En gång skulle jag in på Apoteket med min bästa killkompis för att köpa magmedicin, och så ställer han sig i andra änden av Apoteket och ropar "Stina, här är medlet mot analklåda som du sa att du behövde!" ;) Jag bara gapskrattade och hela Apoteket stod och tittade på oss :)
Nikis, ja oh ja det kommer försvinna om bara några dagar :) Dels så trycker det väldigt mycket inifrån nu, så det kan vara en orsak. Men att du går på toa så mycket oftare än du brukar kan också vara en orsak :) Det kan bli värre under förlossningen, men sen försvinner det oftast helt :)
Snart ska jag packa iväg mig och Mini till BVC för att väga honom. Och så som han ätit under helgen så borde han ha passerat födelsevikten nu :)