Grattis Mammy! Hoppas att allt gick bra, men det räknar jag nästan med iom att det gick så fort och ni redan är hemma :)
Becka, åh vad spännande - stort lycka till och hoppas allt går bra :)
Jempa, jag förstår att du varken orkar eller vill när du får sånt emot dig när du försöker tala om hur du känner. Som de andra säger tror jag att han är rädd och inte vet hur han ska bete sig, han förlitar sig nog på dig. Och när du är rädd vet han inte var han ska ta vägen.
Min sambo var supernervös både förra gången och nu inför snittet. Och det märktes. Men när vi kom in på operationssalen så märkte han att jag blev ännu mer nervös och rädd, och blev han faktiskt lugn för att kunna ta hand om mig. Plus att han såg hur många som var där för min skull, han skulle inte behöva göra ett dugg mer än bara hålla min hand :) Jag hopps att din sambo också reagerar så, men det kan man tyvärr inte veta på förhand. Annars ringer du så kommer jag och är med dig ;) Och du - glöm tanken om att du är en dålig mamma, för du kommer bli den mest fantastiska mamman! Du kommer kunna lära din dotter vad verklig empati, omtänksamhet, vänlighet och framförallt en stor portion självdistans. Det du! Massor av kramar till dig, fina du :)