• canjjj

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

Tänker på dig nu stinis, nu är han säkert ute.

Jag är påväg till sjukhuset nu, igångsättning 15:00 så inatt eller imorgon bitti blir jag nog mamma till en liten pojke..

• canjjj

Tack för alla lycka till!!

Camamill: jag sätts igång för att jag har det jobbigt psykiskt. Var öppen 2 cm imorse, jag hoppas att det kan sättas igång med att ta hål på hinnorna, så var det sist.. Vill helst slippa såndär ballonggrej..

• canjjj

Nu börjar jag bli nervös och rädd.. Vad har jag gett mig in på egentligen??

• canjjj

Kan inte sova, ligger bara och tittar på honom.. Är inte alls trött, bara varm.. Haha.. Sen så saknar jag min dotter, känns konstigt att ligga här med en annan bebis, det har ju alltid bara vart hon som varit nummer 1 för mig..

• canjjj

Grattis becka!! Har inte hängt med alla här nu. Mår alla okej? Jempa: det låter som att det är jobbigt och väldigt mycket just nu. Ta det lungt, ta hand om dig och det låter som en jättebra ide att prata om igångsättning, det är skönt att ha ett datum då man vet att det är slut..

Stinis: hut mår du? Hit går det för er?

Kram till alla!!

• canjjj

Allt känns så konstigt, jag är glad och ledsen om vartannat.. Nu känns allt värdelöst men för några timmar sen när vi åkte och handlade kände jag mig så lycklig för att jag har min fina familj. Det svänger upp och ner hela tiden, jag är jättetrött och har hemsk ångest ofta. Hur ska jag klara av att uppfostra två barn nu? Tänk om något nånsin händer dem? Jag blir så orolig och får ont i magen. Jag är stressad och virrig.. Jempa; om du var på heroin city idag och någon stod och glodde på dig så var det jag, tyckte jag såg dig, fast vid närmare eftertanke så var kvinnan jag stirrade på nog inte gravid. Äh, jag vet inte, är bara så snurrig och trött..

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)