• Ingiz

Växa och upptäcka världen

Har du kollat i köp och sälj delen?
    Annars brukar de finns på Tradera, finns sex stycken ute nu; www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting&search=v%C3%A4xa%20och%20uppt%C3%A4cka%20v%C3%A4rlden&catid=-1

Hoppas du hittar en.

• Ingiz
    Mila11 skrev 2011-07-03 22:48:31 följande:
    åå tack så mycket för tipset :)
    Inga problem. De blir ofta ganska dyra på tradera men om de inte finns att få tag på så kan man betala en del. Men kolla köp o sälj här på familjeliv. Jag hittade en genom den funktionen.
  • Ingiz
    vittra skrev 2011-07-05 14:25:37 följande:
    Helt sinnessjukt enligt mig att folk är villiga att betala sådana summor för en enkel liten pocketbok, nog för att den kan vara till hjälp men SÅ bra är den inte

Här står kortfattat ur boken om faserna:
    www.familjeliv.se/Foralder/Wiki/a190.html
    Håller helt med!

Jag tror man hade kunnat kopiera de sidor man varit intresserad av och ändå hållit sig under 10% regeln (som ändå är lite diffus för eget bruk).

Den jäklans pocket kostade så lite som 29 kr innan den tog slut helt. Jag har inte budat men funderar snart på att sälja min egen om man kan få ca 5 gånger, eller mer, det man gav för den.

Länken du lade upp är som sagt nästan samma sak - boken upprepar sig lite mer.
  • Ingiz
    Mila11 skrev 2011-07-06 23:15:34 följande:
    Ja, hade jag haft boken och inte behövt den mer så hade jag helt klart sålt den på tradera, jag lovar dig att du får minst 250 kr för den :) Så desperat är jag inte att jag lägger ut så mycket för en pocket, men tydligen så finns det människor som är det. Så sätt ut den om du inte behöver den mer :)

Vittra: Tack för länken :)
    Är en bit kvar av den jag behöver. Men sedan kanske och då hade du fått köpa den för mycket mindre än 250 kr. Men sonen är 9 mån så jag vill ha kvar den ett litet tag till.
Svar på tråden Växa och upptäcka världen