• Mila11

Växa och upptäcka världen

Hej!

Jag vill jätte gärna ha en boken "Växa och upptäcka världen" av Hetty van de Rijt och Frans X. Plooij.

Den är tyvärr slutsåld överallt och kommer inte göras fler :( har letat överallt tom på antikvariat.net men den finns inte någonstans och på biblioteken så är det väntelistan som gäller :(

Hoppas hoppas någon här på familjeliv har boken och vill sälja den till mig. Är det någon som har boken?? Snälla skriv till mig och hur mycket du vill ha för den.

• Svar på tråden Växa och upptäcka världen
  • Mila11

Jo de är uppe på 250kr lite dyrt för en pocket som annars kostar 40kr. Har kollat på köp och sälj delen men inte hittat något där, får kolla lite då och då :)

• Mila11
    Ingiz skrev 2011-07-05 20:27:00 följande:
    Håller helt med!

Jag tror man hade kunnat kopiera de sidor man varit intresserad av och ändå hållit sig under 10% regeln (som ändå är lite diffus för eget bruk).

Den jäklans pocket kostade så lite som 29 kr innan den tog slut helt. Jag har inte budat men funderar snart på att sälja min egen om man kan få ca 5 gånger, eller mer, det man gav för den.

Länken du lade upp är som sagt nästan samma sak - boken upprepar sig lite mer.
    Ja, hade jag haft boken och inte behövt den mer så hade jag helt klart sålt den på tradera, jag lovar dig att du får minst 250 kr för den :) Så desperat är jag inte att jag lägger ut så mycket för en pocket, men tydligen så finns det människor som är det. Så sätt ut den om du inte behöver den mer :)

Vittra: Tack för länken :)
Svar på tråden Växa och upptäcka världen