Burken
Är detta något som går nu eller? Massor av likadana inlägg och en länk till samma sida? (inte bara från dig) Får ni betalt per länkning eller per klick?
Är detta något som går nu eller? Massor av likadana inlägg och en länk till samma sida? (inte bara från dig) Får ni betalt per länkning eller per klick?
Fortfarande jäkligt irriterande med 10 olika inlägg. Känns som att det finns bättre sätt att göra reklam för det där. Man får inte spamma enligt reglerna...eller är det ok så länge det gäller reklam för FL:s egna sidor?
En tävling t om...ja jösses... Jaja, nu har jag puttat upp tråden några gånger till dig. *whohoo*
Hoppsan vilket liv. Ber om ursäkt, jag reagerade då det dök upp massor av liknande trådar om exakt samma sak och sen en skum länk på det. Jag klickar inte på såna länkar överhuvudtaget. Ha så kul!
Såg du detta som ett påhopp så lär du inte trivas på FL iallafall...
Det var fortfarande inget påhopp. Jag är inte den enda som irriterar mig när det dyker upp 30 nya trådar om exakt samma sak. Välkommen till FL, såg du detta som ett påhopp så undrar jag hur du ska överleva här...