• Tessrall

Svårt att bestämma mig för smärtlindring..

Herregud vad jag har svårt å bestämma mig för smärtlindring, Var inne på EDA men verkar som det är mycke
    biverkningar med den, problem att kissa själv, tar lång tid innan den värker..etc..

Ska försöka helst endast hålla mig till lustgas men vill ha backup :) medveten om att det kommer att kännas smärta :) så de är jag mer än förberedd på...

Mitt första barn, någon som har bra tips? :)

• Svar på tråden Svårt att bestämma mig för smärtlindring..
  • Tessrall

Ok, det lät ju väldigt bra iaf :)

Jo det är sant, så kanske det är...får väl rådfråga också :) är så himla svårt att veta när man aldrig varit med om det förut :)

• Tessrall

Ja, jag känner samma sak, är verkligen jättesvårt att veta när det är första :) har också skrivit öppen för förslag typ..och vill ha råd å tips, + att EDA är ett ev. alternativ...vissa saker man läser så verkar den bra å vissa saker så är den näst intill skrämmande :) hjälpte ju inte direkt att prata med min BM heller om det...
    Hon gjorde nästan så jag ångrade mig,

Tack detsamma lycka till med din förlossning :)

• Tessrall

Tack för jättebra svar :) Ska tänka på det...och rådfråga EDA kan ändå vara en bra smärtlindring trots allt ändå då :) men ska ta det som det kommer, blir väl ändå inte som man planerat :)

Ja då det ska gå bra, har hakat upp mig på smärtlindringarna bara ...känns bra att få tips från andra erfarna :D

Tack till er.

Svar på tråden Svårt att bestämma mig för smärtlindring..