• MHoof

Tycker det är så fånigt att inte berätta kön för föräldrarna om dom vill veta. Det är säkert lika många som inte vill veta. Det är ju våra bebisar, inte deras, och vill man då veta så tycker jag man ska ha rätt till det.
    Sen kan man ju fråga sig om dom ska hålla på extra lång tid för att se efter vad det är för kön, men dom kollar ju ett tag och ser nog på en gång om inte tex navelsträng ligger i vägen.

• MHoof

Var nyss och kika i kryddskåpet om jag hade bikarbonat hemma och det hade jag. Så imorgonbitti så funderar jag på att göra testet!
    Ska bli intressant!
    Jag säger hon när jag pratar om den, men antagligen för att jag har en dotter sen förut och är van att säga hon.
    Kinesiska kalendern här på FL säger flicka. Med dottern sa den pojke, så den litar jag inte ett dugg på :P

• MHoof

Nu har jag oxå gjort det och det hände absolut ingenting! Jag lät det stå en stund för att kolla om nåt hände men när det inte gjorde det så rörde jag om lite med men hände inget då heller :)

Svar på tråden Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?