• Fru Glad

10000-steg-om-dagen-tråden

Föresten har snart gått 7000 steg idag, inte hlt optimalt, ska dock unna mig en film och lite poppcorn.

• Fru Glad

Mollie, vad har du för fabrikat? Super svår verkar det vara... Tycker personligen att saker ska vara så användarvänliga att det inte behövs ngn instruktinsbok.

Bree: Stackare hoppas du mår bättre i morgon.

• Fru Glad

Lioness: tror att det är en liten grej som registrerar rörelsen,... går nog bra att läsa mer på SILVAs hemsida.

Hittade infon på Aftonbladetshemsida. Men haar sett det på ngt mer ställe, vet inte riktit vart bara. (ammningen...)

Ang. simningen så tror jag det är samma som motionssimning.

• Fru Glad

Molli: Låter intebra om du tappat din, har förstört mer än en på det sättet... hoppas den fungerar bra

• Fru Glad

Föresten:lyckades med7400 steg igår.

• Fru Glad

Halloj, hur går det för er idag? Börjar känna mig sjuk, har fått ngt j-a virus!!! Har bättre saker för mig än att snyta mig. har iallafall lyckats plocka bort alla tomtar, vet att det är lite tidigt men jag tyckte det var lika bra Har gått 5700 steg idag + en hel del i natt då lill tjejen inte ville sov. För att vara nästan sjuk vår jag vara nöjd.

• Fru Glad

Rapport från i går 5700steg!! Med virus ikroppen =OK? Städade bort tomtarna iallafall!

• Fru Glad

timberhochmandie: Visst vågar du anmälla dig!! Välkommen Själv gick jag 7000 steg i går, får skylla på en förkyllning, tror att den vänder idag!!

• Fru Glad

Helmic: Vad har du gjort idag?? Har bara fått ihop6200 steg och jag har varit ute och gått i 35-40 min.

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden