• Fru Glad

10000-steg-om-dagen-tråden

Ja PellePlutt: vardags motion är inte att förringa...

• Fru Glad

Tjo hooo Då var man tillbaka i vardagen igen, har varit hemma hos mina föräldrar sedan annandagen. "glömde" min fina räknare hemma... men idag så ska det räknas. Här har det kommit massa snö så vi ska ut med pulkan en stund, syns sen.

• Fru Glad

Har lyckats gå ihop en bit över 10000 i dag, känner mig riktigt nöjd. Måste bara fråga: vart sätter ni era mätare? Har sett att en del har de mer på höften, har hört och läst(?) att man ska ha den rakt över knät fast på byxlinningen?!? är detta korrekt?

• Fru Glad

Hallååååå!!!! Snälla vart har ni era mätare??? Vill ju att det ska bli rätt!!

• Fru Glad

Bree: På min står det att man ska ha den på höften... Har traskat en promenad och kommit upp tillca 5000 steg. Får hoppas det är med dans i kväll... Gott Nytt på er alla!!

• Fru Glad

Bree: inte är det din taktik att tappa räknaren?? du får inte ge upp nu.. vi har ju bara börjat. Om/när du hittar den så får vi hålla tummarna att den är hel, hade en som gick sönder då jag tappade den i golvet. ska oxå ut å gå dag. mitt underverk har dock inte sovit middag så vi laddar för lunch och sedan promenad.

• Fru Glad

Bara den inte ligger i toan fniss...

• Fru Glad

Frågis: Hur länge var du ute gick? har gått en promenad på 55min och det var bara ca 4500 steg.

• Fru Glad

Hmm 1 timme och en kvart, bra gjort fattar inte varför jag inte får fler steg, kanske inte lyfter på fötterna?? Eller så är jag inte mer aktiv bara... Är dock nöjd med att hittills ha gått8567 steg, dagen är ju inte slut ännu. har provat att ha räknare uten filter och de ger "bättre" utslag än den jag har nu som först börjar räkna efter sex steg. Nä nu ska jag nog städa lite innan min man kommer hem

• Fru Glad

Har oxå hört att prisonbreak ska vara bra . Stackare som tappat era pendometrar som det så fint heter. Du Trollens mamma: det som göms i snö kommer fram i tö heter det ju men det kanske inte är så roligt att vänta på tö och frågan är hu den mår då. Har bestämt mig för att rapportera varje dah i min dagbok hur många steg jag gått, får se hu länge jag orkar med det... Har en teori om att vi får räkna vajre eteg två gånger i dag då det var så mycket snö och slask, vad tror ni om det? Fniss...

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden