• Vallivetu

10000-steg-om-dagen-tråden

Fru glad - ja, jag har min ovanför knät i byxlinningen. Har mest blivit så. Smygsteg syns inte på min mätare heller. Måste gå ordentligt.

• Vallivetu

Godmorgon tjejer ! Har äntligen lyckats få lillan att sova middag. Hon håller på att få tänder så hon är lite kinkig, om man säger så. Fick en alvedon så hon lär sova ett par timmar nu. Skönt för jag har ont i hjärnan *fniss*.

Min stegräknare är spårlöst borta ! Hittade ett av batterierna, men själva meckapären är helt väck!!! Ska leta ordentligt sen blir det promenad dax idag. Snön håller redan på att smälta och det är inte så kallt, så lillan får hänga med .

Gott nytt år!

• Vallivetu

Klart jag inte ger upp! Även om jag inte hittar den så vet jag på ett ungefär hur länge jag måste gå för att komma upp i de stegen. Ska dubbelkolla toan. tror den ligger där någonstans.

• Vallivetu

Trollens mamma - Nä va tråkigt! Själv har jag letat som en tok men utan resultat. Ska kolla i lådorna i sovrummet i morgon, och ta nya friska tag Gick en liten promenad i dag men det är superslaskigt, och jag blev dyngsur om fötterna. Dessutom blev lillan pipig igen (tänderna som sagt). Gissar att jag gått runt 5000 steg totalt.

Ha en skön kväll, och missa inte prisonbreak i kväll klockan 21! Ska tydligen vara tokbra.

• Vallivetu

Hittat den!!! Låg i lådan i sovrummet .

• Vallivetu

Ok.... Jag SKA skärpa mig, men tror ni inte jag har fåt värsta hostan nu? Jätteont i halsen och en feber som ligger och lurar. Sååååå tråkigt. Ville åka med till IKEA idag, men jag orkar inte röra mig!

Ska ta en liten promenad med liten idag. Sen får det va till jag blir kry igen.

Hur går det för er andra?

• Vallivetu

Ja det blev bara ynka 4300 steg idag... tycker också synd om mig Fru Glad .

• Vallivetu

Jag tror man måste äta vettigt också för att man ska gå ner, men hälsosamt det är det i vilket fall som helst .

Har inte tagit många steg idag, JÄTTEsjuk....

• Vallivetu

Ok, idag gäller det tjejer, nu har jag inget mer att skylla på... Känner mig mycket bättre, febern är helt borta, och slemmet i halsen börjar släppa så smått. Visserligen har jag sovit dåligt för jag hostar hela tiden, men i övrigt är jag helt ok .

Nu står den på 1166 steg, men jag har ju inte gått min promenad än. Ska göra det senare i eftermiddag, när mörkret fallit på så att jag kan glutta in i folks hus och se vad de har för fint

• Vallivetu

Ja, det är inte helt lätt... det är ju en utmaning !

Jag måste säga att jag är fruktansvärt besviken på mig själv nu. Igår skulle jag ju gå ut... Men jag och bonusen åkte och handlade och bara vägen ut till bilen så frös jag häcken av mig. Blåste kallt och var minusgrader... Aldrig-i-livet-skrev-han-i-brevet tänkte jag...

• Vallivetu

Hejsan allihop kanske undrar ni vart jag tagit vägen? Jo... jag har börjat plugga nu igen, och med min 10 månaders flicka och en kärlekssugen man på halsen så blir det inte många sekunder på dagen kvar att sitta på fl och surfa runt. Tyvärr... Inte heller räknar jag steg längre. Men det kommer nog tillbaka med våren . Ha det så bra alla och lycka till med stegen.

• Vallivetu

Ok, tror nog att jag är med i gemet igen.

Lördag 11003steg
    Söndag 10055 steg and still counting

• Vallivetu

HAHA! Tack! Liiiiite ot men det är ju ändå min trådstart så jag var tvungen att berätta

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden