10000-steg-om-dagen-tråden
Hallå Bree och trollens mamma: Hur går det med letandet? Bra hoppas jag
Hallå Bree och trollens mamma: Hur går det med letandet? Bra hoppas jag
Trikaren: Tyvärr kan jag inte rapportera ngn viktnedgång ännu men jag väntar med spänning... Lycka till idag med valet av pendometer!! Lova att rapportera hur mycket du går.
Tjo ho tjejer!! Har gått ca 8000steg igår och idag står det redan 9700 på min räknare!! Känner mig nöjd var ute och gick i 1timme och kvart.
Bree: Stackare känner du dig sjuk?! Bra gjort att ta en lite proomenad ändå. Du även om det känns tungt att behöva skjuta upp trppen till IKEA så är det bättre att vänta tills du känner dig piggare, en vända till IKEA då man inte känner sig tipp topp kan sluta i katastrof: Jag kom hem UTAN servetter och ljus en gång då ajg hade feber!! Inte bra, inte bra.
Emmza: Bra att orka ut på promenad TVÅ gånger perdag, är aldeles för bekväm för detta. Vad blev det för sorts räknare? Hoppas du är nöjd.
Välkommen rauseus!! Hur många steg har du gått idag?
Helmic: Har du kollat om de har ngn hemsida? hade samma bekymmer och Silva har sina bruksanvisninga på sin hemsida, smart tycker jag
Föresten!!! Har gått10801steg idag!!!
Har en likadan... hargått 10908steg,gått 7.74km bränt 404calorier och varit igång i 1.53.35 timmar!!
Opps kan ni räknaut min vikt nu?? spelar ingen roll, orkar ni så orkar ni!! utan att veta hur lång jag är är det oviktigt. fniss fniss
Frågis: visst är målning motion, hittade på en hemsida en tabell där man kunde omvandla annan motionsform till steg, tex cykling, paddlakanot mm mm. skakolla om jag vet vart jag var ngn stanns.
Här kommer lite info:
Kajakpaddling ger 60steg/min
Cykling= 150steg/min
Inlines=280
Judo=236
Lättsimming=96
Tygndlyfftning=100
Yoga=50
Kanske inte helt användbara saker... Är det ngn annan som sett ngt liknande ngn stanns??
Är det ngn som vet hur många steg/dag som krävs för att hålla vikt? 10000 är rekomendationen vid viktnedgång??