Inlägg från: bäbis nr2 |Visa alla inlägg
  • bäbis nr2

10000-steg-om-dagen-tråden

30 min skottning igår De jobbigaste 7500 steg jag har gjort

Är nu uppe i 9671 steg å snart kommer en kompis så ska vi ut och kika in alla nya fina hus häromkring

Men i morgon e det helg igen å då sjunker mina steg..... Blir mycket latare när sambon e hemma Varför???

Vi "syns"

• bäbis nr2

16536 steg

Å nu ska vi iväg på mora träsk Nytt rekord idag?! (19235)

• bäbis nr2

Är uppe i 7000 steg och det e WOW för att vara helg. Jag brukar ju lata mig då

• bäbis nr2

Jossebell- du e så j-vla duktig Fortsätt så Måste synas på vågen oxå eller hur

Själv var jag nog orörlig igår och idag e minsta sjuk igen å gallskriker om man inte bär henne så det lär inte bli nån prommis å ingen fotbollsträning idag. Har inte ens satt på mig räknaren än

Men
    I´ll be back....

• bäbis nr2

Hej Jag e tillbaks

Lilltjejjen har varit sjuk länge å till sist fick hon öroninflammation så senaste 1,5 veckan har jag bara varit MAMMA

Men nu e det dags att ta hand om sig själv igen.
    Igår var jag på fotbollscup. Hade ej räknaren på men jag har träningsvärk idag så det känns som 20000 steg typ

Morgonpromenaden till dagis idag stannade på 8800 steg. Kommer lätt komma upp i 10000 idag

Skoj att det håller i sig för er (oss) alla.
    Kramar Petra

• bäbis nr2

Jättegrattis Bree!!!!

Då behöver du inte oss på ett tag

Men jag lovar, vi finns kvar om 9 månader.....

Idag blir det ingen långpromenad utan 45 min aerobics och lite knallande i affärer, borde ändå få ihop 10000.

Känns bra att var igång igen.

Skoj att det kommer in lite nytt å aktiva tjejjer ( är själv rätt ny här)
    Har mina sista 5 kilon kvar, de jobbigaste så jag behöver mycket peppning

Kram På Er ALLA

• bäbis nr2

vart en lite promenad på ca 4500 steg ialla fall å sen 45 min workout Kommer ej ihåg hur många steg ett pass räknas som men över 10000 borde jag va nu (7500+45 min)

Gå å va gla
    Varenda da

• bäbis nr2

FruGlad- va du e duktig, i veckorna har jag inga problem att komma upp i 10000 men på helgerna...

Så fort sambon e hemma blir jag jättelat. Vet ej varför. Måste skärpa mig!!!!

Men visst e det så att utan promenader kommer man aldrig upp i 10 000 iallafall inte om man e hemma. Jobbar man kan jag förstå att man får ihop många steg men annars...

• bäbis nr2

**Usch nu e helgen här igen. Jag brukar ju vara latare än latast på helgerna men i dag MÅSTE jag gå....

Ska på inflyttningsfest ikväll å en av tjejjerna där har oxå stegräknare och hon tycker det e SÅÅÅÅÅ lätt att komma upp i 10000 så ikväll ska jag visa henne att jag oxå kan

Dreamrose- jag måste nog minst vara ute på en entimmes promenad för att få ihop 10000/dag då inklusive allt annat man rör sig.

Denna veckans resultat
    Mån 11787
    Tis 8164 + 45 min workout (7500) = 15664
    Ons 16175
    Tors 5492
    Fre 11814
    Snitt:12816

Om jag INTE gå på promenad (som i tors) får jag ALDRIG ihop stegen
    Om man jobbar e det kanske annorlunda. Jag skulle nog lätt få ihop stegen på jobbet men nu e man ju mammaledig

Ha det så bra alltihop å trevlig helg

• bäbis nr2

Hej igen allihop.
    Har haft en svacka nu igen men hoppas att jag e tillbaks på allvar nu!!

Har inte tränat på nästan två veckor...blää....

Ska fixa 10000 idag

• bäbis nr2

Hej igen!!!
    Dagen e inte slut och jag har kommit upp i 14800 steg. 11000 av dessa drog jag dessutom en syskonvagn i snön
    Känns bra att va igång igen. Har gjort lite situps och knäböj oxå, men...... nu stundar ju helgen å ni vet ju hur jag e.... jättelat....

Ska verkligen försöka att klara åtminstone en av dagarna, det borde kanske gå.

Varmt välkomna alla nya, bara roligt att vara fler som kämpar.

Jag kämpar inför fotbollssäsongen. Bättre kondis e mitt mål ( å gärna minus 3-5 kg)

Kramar Petra

• bäbis nr2

Har hållit på å storstädat hela morgonen men har glömt satt på mig räknaren
    Det e ju helg så jag behöver alla steg jag kan "få"

Snart kommer prällen å snackar dop å då kommer man ju sitta stilla men sen.....

Kan kanske få med mig sambon på prommis, till lekparken kanske.
    Vi får väl se!

Ha en bra dag å trevlig helg
    KramarPEtra

• bäbis nr2

Hej allihop
    Emmiez- gud va skoj med square dance. Dansade för några år sen men har slutat nu. Vart dansar du??

Lyckad dag igår med träning 5600 steg + 2 timmars fotboll/styrketräning. Det lär ju bli över 10000. Svårt att ha på sig stegräknaren när man spelar, för mycket närkontakt....

Ska snart iväg på 45 min mammagympa.

hejrå

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden