Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här är INGENTING för barn att göra, ska jag något så får jag alltid ta bilen.
Undrar var tjejen tog vägen som bor i Ekeby som var rätt så nyinflyttad (tror jag) med sin sambo?
Hej hej, jag är gärna med på ett hörn. Är ganska nyinflyttad i svalövs kommun. Jag är 28 år, har 2 flickor på 6 o 8 och en bonus pojk på 8. Väntar även det tredje barnet med bf i november :)
Idag skulle vi till Busfabriken i Helsingborg och möts av en överfull parkering och lång kö utanför entrén...så vi bestämde oss för att köra till Tropikariet i hopp om att det skulle vara lite mindre folk när vi skulle köra tillbaka till Bus...men vi mötas av samma sak på Trpoikariet...snacka om att jag blev besviken idag om inte moinst min son.
På tisdag börjar sambon jobba igen efter 2 veckors semester och första veckan regnade bort och förra veckan var det halvdant väder, så det blev inte så värtst mycket gjort då heller mer än att vi åkte till Busfabriken i Helsingborg och Kiviks marknad och musteriet första veckan. Sonen ska vara tillbaka på dagis v33 och då är allt igång igen och snart har jag bara 6 veckor kvar innan bebisen är beräknad att födas. Är det bara jag som tycker att sommaren har sprungit iväg och regnat för det mesta?