Inlägg från: Afrodite86 |Visa alla inlägg
  • Afrodite86

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Tant Groda skrev 2011-06-26 11:36:50 följande:
    Afrodite86 Eh jag kan ju lika bra vara synlig (jag som är anonym 29)
    Jag jobbar som undersköterska.
    Vad jobbar du med?
    =) Jag jobbar som handledare på en dagligverksamhet för autister =)
  • Afrodite86
    LitenMy skrev 2011-06-26 16:21:36 följande:
    Ni i Kristianstad har ni barn? Har tre på 10,7 och 1 år! 1 åringen har jag på heltid och de stora ojämna veckor!
    Jag väntar mitt första, bf den 7 december
  • Afrodite86
    mymy skrev 2011-06-29 07:31:52 följande:

Åååh så nervös jag är nu känner jag...:))) Det är ju en "hemlighet" att vi gifter oss idag men jag vill skrika ut det för hela världen..:) Denna klänning ska jag ha i alla fall.

Ååååh vad kul =) Grattis till er =) du kommer nog vara strålande i klänningen med =)
  • Afrodite86

tiden har gått så fort går in i vecka 18 idag =) Nu så skulle man bara velat hitta nya vänner här uppe i kristianstad så hade livet varit komplett

• Afrodite86
    mermaid skrev 2011-06-29 22:07:16 följande:

Tittar gärna in i denna tråden jag med! Bor i Hässleholm med sambo och 3,5-årig dotter (4 i oktober). Arbetar i Kristianstad. Har en liten bekantskapskrets här i Hässleholm, men träffar gärna fler vänner, och bonus om vi har samma intressen: pyssel, silversmide, scrapbooking, handarbete etc.

hejsan =)
    jag bor i kristianstad och väntar mitt första barn nu som beräknat i början av december. Pyssel och bakning tillhör några utav mina intressen bla
  • Afrodite86

vilket trist väder det är i kristianstad idag blöö.
    skulle vara kul att samla några som bor här i kristianstad ngn dag och träffas på en fika i stan =)

• Afrodite86
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-06 07:24:14 följande:
     Åh vad roligt, jag får vänta till den 1/8 innan jag får se våran plutt och då är det sista gången innan vi har vår efterlängtade bebis hos oss.