Inlägg från: Afrodite86 |Visa alla inlägg
  • Afrodite86

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Tant Groda skrev 2011-06-26 11:36:50 följande:
    Afrodite86 Eh jag kan ju lika bra vara synlig (jag som är anonym 29)
    Jag jobbar som undersköterska.
    Vad jobbar du med?
    =) Jag jobbar som handledare på en dagligverksamhet för autister =)
  • Afrodite86
    LitenMy skrev 2011-06-26 16:21:36 följande:
    Ni i Kristianstad har ni barn? Har tre på 10,7 och 1 år! 1 åringen har jag på heltid och de stora ojämna veckor!
    Jag väntar mitt första, bf den 7 december
  • Afrodite86
    mymy skrev 2011-06-29 07:31:52 följande:

Åååh så nervös jag är nu känner jag...:))) Det är ju en "hemlighet" att vi gifter oss idag men jag vill skrika ut det för hela världen..:) Denna klänning ska jag ha i alla fall.

Ååååh vad kul =) Grattis till er =) du kommer nog vara strålande i klänningen med =)
  • Afrodite86

tiden har gått så fort går in i vecka 18 idag =) Nu så skulle man bara velat hitta nya vänner här uppe i kristianstad så hade livet varit komplett

• Afrodite86
    mermaid skrev 2011-06-29 22:07:16 följande:

Tittar gärna in i denna tråden jag med! Bor i Hässleholm med sambo och 3,5-årig dotter (4 i oktober). Arbetar i Kristianstad. Har en liten bekantskapskrets här i Hässleholm, men träffar gärna fler vänner, och bonus om vi har samma intressen: pyssel, silversmide, scrapbooking, handarbete etc.

hejsan =)
    jag bor i kristianstad och väntar mitt första barn nu som beräknat i början av december. Pyssel och bakning tillhör några utav mina intressen bla
  • Afrodite86

vilket trist väder det är i kristianstad idag blöö.
    skulle vara kul att samla några som bor här i kristianstad ngn dag och träffas på en fika i stan =)

• Afrodite86
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-06 07:24:14 följande:
     Åh vad roligt, jag får vänta till den 1/8 innan jag får se våran plutt och då är det sista gången innan vi har vår efterlängtade bebis hos oss.
    det är en otroligt lång men pirrig väntan =) när e du beräknad att föda?
  • Afrodite86
    mymy skrev 2011-07-06 07:59:29 följande:
    Spännande!! Vilken vecka är du i?
    Jag har gjort mina ultraljud så jag får inte se honom mer innan han tittar ut och finns hos oss på riktigt..:) Men det är ok, har tittat på honom 2 gånger redan.
    Jag blev bakåt flyttad från 18+0 till 17+4. Men allt var bra med henne och hon växer som hon ska=) det e så trist för här i kristianstad så får man bara ett ultraljud, jag har gjort ett innan med men det fick jag betala för. Det e nu man ångrar extra mkt att man inte bor i lund längre för där får man två.
  • Afrodite86
    mymy skrev 2011-07-06 20:19:58 följande:
    huvudsaken är ju att den lilla mår bra..:) Rätt vad det är så är man höggravid.
    Jag är i vecka 30+2 och tiden bara rusar iväg känns det som..:) BF 11 spetember.
    Gud vad kul =) ja det e otroligt hur fort tiden går, det e nog den sista månaden som känns längst har jag hört.
    Ja jag e ju helt lycklig över att on mår bra men man vill ju ändå gärna se henne igen.. jag funderar på ett sådant 4d ul, men verkar inte finnas här uppe. man får nog verkar det som ta sej ner till malmö isf eller ngt.
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner