• mymy

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Madelen b skrev 2011-06-27 13:31:50 följande:
    Jag har varit frånvarande ett tag nu, och ni som pratade med mig vet att jag var höggravid:D Så nu har jag äntligen fött våran lilla pojke 3v för tidigt!
    men han e stor och fin och hoppas jag får åka hem idag!
    Skönt att allt gick bra med er och jag håller tummarna för att ni ska få åka hem snart. Kram
  • mymy

Ikväll har jag förberett ett gäng brev som ska skickas ut till våra anhöriga... Breven skickar vi på onsdag em o telefonerna kommer gå varma på torsdag :) varför? Jo, på onsdag em gifter jag mig med hjärtat :) börjar bli nervös! Borgerlig vigsel med mina 3 barn närvarande :)

• mymy

Åååh så nervös jag är nu känner jag...:))) Det är ju en "hemlighet" att vi gifter oss idag men jag vill skrika ut det för hela världen..:) Denna klänning ska jag ha i alla fall.

• mymy
    LitenMy skrev 2011-06-29 20:11:31 följande:
    Vill nån träffas i Kristianstad ställer jag gärna upp
    Jag kan tänka mig att åka till Kristianstad om det blir en träff någon dag.:)
  • mymy

Så, då var man fru nu då!
    Allt gick bra även om det tog tid innan jag fick tag på minstingarna, som var hos sin pappa.... De kom en halvtimme före vi skulle vigas men jag hann göra i ordning dem och berätta överraskningen, för de visste ju inget..:)
    Vi fotades i trädgården sen, stora flickan fotade oss med sin kamera. Bifogar en bild så ni får se.
    Brev skickades till anhöriga och telefonen gick varm igår kan ni tro..:)

• mymy
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-01 21:52:54 följande:

Nu har jag äntligen fått gjort det dära äckliga gluckostestet och tyvärr ska jag äta järntabletter varannan dag.

Jag ska göra glukostest på tisdag. Trodde jag skulle slippa det men snabbglukosen var precis på översta gränsen så BM tyckte jag skulle göra det för att vi inte ska missa något.. och det har hon ju rätt i... det värsta är att sitta där i 2 timmar tycker jag... men det får gå, bok, tidningar och sånt får jag ta med mig....

Varför får du äta järntabletter varannan dag nu? Har det något med glukostestet att göra?
  • mymy
    Anonym (C) skrev 2011-07-02 10:39:13 följande:
    I Hbg är det också riktigt tråkigt väder. Men vi tänkte trotsa regnet och åka till Åstorp och gå på marknad, Torpardagarna där idag.
    har precis varit på torpardagarna här i Åstorp. Det var ganska stort i år faktiskt..:) Inget regn så det var skönt att promenera där,..:) Ganska mycket folk ute också, KUL.
  • mymy

Anonym C -Men så kul att du såg oss :) du skulle sagt hej :)

• mymy

Anonym C- ja svårt det där med att gå fram till okända :)

• mymy

Huu.. Kan inte fatta att jag är gravid i vecka 30+0 idag, går alltså in i vecka 31 nu... Tiden går så fort :)

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner